ביטול כתב אישום

ישנן מספר דרכים לקדם ביטול כתב אישום ולהימנע ממיצוי ההליך הפלילי נגדכם. מהו כתב אישום? איך ניתן לבטל אותו ומה ההשלכות של ביטול כתב אישום? עו"ד אלעד שאול מסביר:

 

מהו כתב אישום?

ראשית, לפני שנגיע לביטול כתב האישום חשוב להבין מהו כתב אישום.

החוק מגדיר "כתב אישום" בסעיף 67 לחסד"פ:

"אדם שיש להעמידו לדין יגיש עליו תובע כתב אישום לבית המשפט."

כתב האישום מוגש לבית משפט הדן בעניינים פליליים ואמור לכלול את הנתונים הבאים:

  1. חלק עובדתי: תיאור עובדות המקרה המהוות עבירה פלילית – למשל: "בתאריך 15.3.18 תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין בכך שדחף אותו".
  2. הוראות החיקוק: הסעיף בחוק על פיו עומד הנאשם לדין – למשל: "סעיף 379 לחוק העונשין, תקיפה סתם".
  3. רשימת עדי התביעה: רשימת העדים שיעידו בבית המשפט מטעם המשטרה – למשל: המתלונן שהותקף, שוטרים, עדי ראיה ועוד.

 

יחד עם כתב האישום מקבל הנאשם זימון לדיון בבית המשפט. הנאשם חייב להתייצב לדיון, אחרת השופט יוציא נגדו צו מעצר המכונה "צו הבאה".

צו ההבאה יבוצע על ידי משטרת ישראל באופן הבא:

ניידת סיור תאתר את הנאשם, תעצור אותו ותביאו אזוק לבית המשפט. מדובר במעמד לא נעים ומומלץ להימנע ממנו.

 

קיבלתי כתב אישום – מה עלי לעשות?

פעמים רבות נשאלת השאלה מה קורה אחרי הגשת כתב אישום? תשובה לכך ניתן למצוא במאמר מקיף שכתבתי בנושא. אני רוצה להאמין שעורך דין פלילי מלווה אתכם מתמחה בתחום ביטול כתב אישום עוד משלב החקירה במשטרה ומכיר את כל הפרטים. אם לא פניתם לייעוץ במהלך החקירה – "טוב מאוחר מאשר אף פעם" – פנו בדחיפות לעורך דין פלילי וקבלו ייעוץ מעמיק.

במקרים רבים עורכי דין פליליים מצליחים למנוע הגשת כתב אישום מלכתחילה, למשל בדרכים הבאות:

  1. הגשת בקשה מנומקת לסגירת תיק החקירה.
  2. ניהול מו"מ עם התביעה בניסיון להוביל לגניזת התיק.
  3. דרישה לסגירת התיק בהסדר מותנה.
  4. קיום הליך שימוע לפני הגשת כתב אישום בניסיון לשכנע את התובע שלא להעמיד לדין.

 

האם אוכל לייצג את עצמי בכתב אישום?

כתב אישום פלילי מוגש לבית המשפט באמצעות התביעה המשטרתית או פרקליטות המחוז. את מדינת ישראל ייצג עורך דין פלילי מקצועי ומיומן שתפקידו הוא להוכיח את אשמתך בעבירה פלילית. מעבר לכך, התובע הפלילי ינסה לשכנע את בית המשפט להטיל עליך עונש התואם את השקפת העולם של המשטרה. ברוב כתבי האישום נאשם לא יכול לייצג את עצמו וקיימת חובת ייצוג.

יש לך הזכות לייצוג משפטי הולם, למה "לשחק עם הגורל" ולהכנס לזירה שאתם לא מכירים לבדכם? לכן אני ממליץ חד משמעית לפנות לעורך דין פלילי המנוסה ברזי המשפט הפלילי.

 

איך מבטלים כתב אישום או איך מגיעים לכדי מחיקת כתב אישום ?

הדרך הטובה ביותר היא לנסות ולהימנע מלכתחילה מהגשת כתב אישום. הדרך הטובה ביותר לביטול כתב האישום היא ליווי על ידי עורך דין פלילי מוביל עוד בשלב החקירה במשטרה. אך חשוב לדעת שגם לאחר הגשת כתב אישום ניתן להוביל לביטול כתב אישום, מחיקת כתב אישום או חזרה מאישום. הדרך המרכזית לביטול כתב אישום היא ניהול משא ומתן בין הסנגור שלכם לבין התובע המשטרתי או הפרקליט שהגיש את כתב האישום.

אני ממליץ לפנות לעו"ד פלילי לביטול כתב אישום יחד עם המסמכים שנמצאים ברשותכם ולאפשר לו לבחון את הראיות, להבין את נסיבות המקרה ונסיבות האירוע שהתרחש. לאחר עיון בחומר ופגישת ייעוץ מעמיקה, ניתן להתרשם אם קיימות עילות לביטול כתב האישום. אם ישנה עילה לביטול כתב האישום – ניתן לפנות למאשימה בבקשה מנומקת לביטול האישום או לעתור לבית המשפט.

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

ייצוג משפטי מוביל בתחומי המשפט הפלילי!

 

עילות לביטול כתב אישום

1. העדר שימוע

חשוד שנחקר במשטרה בחשד לביצוע עבירה מסוג פשע זכאי להליך שימוע טרם הגשת כתב אישום. זכות השימוע קבועה בסעיף 60א לחוק סדר הדין הפלילי ובהנחיות היועמ"ש. היועץ המשפטי לממשלה הוא ראש התביעה הפלילית במדינת ישראל. מכוח תפקידו הוא מנחה את הפרקליטים והתובעים בביצוע עבודתם במשפט הפלילי. הנחיית יועמ"ש מספר 4.3001 קובעת שלפני הגשת כתב אישום בעבירת פשע יש לאפשר לחשוד לערוך שימוע.

ראשית, שולחים לנחקר "מכתב יידוע לחשוד" ומעדכנים אותו בזכותו לשימוע (ראו מאמר לעניין מכתב יידוע לחשוד). לאחר מכן, התביעה תאפשר לעורך דין פלילי מטעם החשוד להעתיק חומר ראיות מהתיק ולהתכונן לשימוע. לבסוף, עו"ד מייצג רשאי להגיע למשרדי התביעה ולטעון נגד הגשת כתב האישום. אם לא קיבלתם מכתב יידוע לחשוד ולא נערך שימוע אולי תוכלו לבטל כתב אישום. אני ממליץ לבדוק זאת לעומק באמצעות עורך דין.

 

2. הסדר מותנה

בעבירות מסוג עוון ישנה אפשרות לסגור את התיק בהליך שמכונה "הסדר מותנה". ההליך מעוגן בסעיף 67א לחסד"פ ומאפשר לתובע משטרתי או פרקליט לסיים את התיק מחוץ לכתלי בית המשפט.

ישנם מספר קריטריונים לבחינת האם תיק פלילי מתאים לסגירה בהסדר מותנה, למשל:

  • העבירה בה נחקרתם היא מסוג עוון ולא פשע.
  • היעדר עבר פלילי ב-5 השנים האחרונות.
  • לדעת התובע העונש הראוי הוא לא מאסר בפועל.
  • החשוד מודה בעבירה ומוכן לשאת בעונש.
  • ועוד.

 

אם הוחלט להגיש נגדכם כתב אישום ולא קיבלתם זימון להסדר מותנה, יש לבחון מדוע. בכתבי אישום רבים שבחנתי במהלך הקריירה שלי גיליתי שאפשר לסגור את התיק מחוץ לבית המשפט. לדוגמה: לקוחה שהגיע אלי עם כתב אישום חמור בגין גניבה ממעביד, סברתי שאפשר לסגור את התיק בהסדר. לאחר משאה ומתן עם התביעה המשטרתית כתב האישום תוקן לעבירה גניבה "רגילה", התיק נסגר וכתב האישום בוטל.

 

3. חוסר עניין לציבור

לפני הגשת כתב אישום על הפרקליט ללמוד את תיק החקירה ולהתרשם מקיומם של שני אלמנטים:

  1. ראיות – קיימות ראיות מספיקות להעמדת החשוד לדין פלילי (צריך להבחין בין ראיות ישירות לראיות נסיבתיות).
  2. עניין לציבור – יש אינטרס לציבור בניהול הליך פלילי נגד החשוד.

בחינת הראיות והעניין לציבור נעשית לפי נהלים והנחיות פנימיים של הפרקליטות, אותן אני מכיר היטב. התחלתי את דרכי המשפטית בפרקליטות מחוז תל-אביב ואף הגשתי כתבי אישום מטעם מדינת ישראל. לכן אני יודע לזהות מתי קיימות ראיות מספיקות ועניין לציבור לבין מצבים של חוסר עניין לציבור או אפילו במקרים של זוטי דברים.

 

4. ביטול כתב אישום בתיקי אלימות במשפחה

אחד התחומים המורכבים ביותר במשפט הפלילי הוא תיקי אלימות במשפחה (ראשי תיבות: אלמ"ב). המשטרה רואה בחומרה תיקי אלמ"ב ומגישה כתבי אישום חמורים בסופם דורש הטלת מאסרים בפועל. חלק מהתיקים מתחילים בהגשת תלונה מצד אחד מבני הזוג (לרוב האישה). חלק אחר מתחיל בזימון המשטרה על ידי שכן או עד ראייה. באופן טבעי, ויכוחים וסכסוכים בתוך המשפחה נוטים להרגע ובני המשפחה רוצים להמשיך ולנהל חיים משותפים.

את המשטרה זה לא מעניין, אם יש ראיות לאלימות במשפחה הכלל הוא להגיש כתב אישום. מתלוננות רבות חושבות שהן יכולות "למשוך את התלונה", אך זה לא עובד כך. מרגע שהוגשה תלונה, משטרת ישראל היא שמנהלת את התיק נגד החשוד, בין אם המתלוננת רוצה ובין אם לא. אז איך ניתן לבטל כתב אישום בתיק אלימות במשפחה? ראשית, אם ישנה בעייה ראיתית ניתן לדרוש חזרה מאישום.

שנית, במסגרת הליכי מו"מ מול התביעה אנו מציגים הליכים חלופיים להליך הפלילי ומבקשים להסתפק בהם. למשל, הפניית בני הזוג לטיפול בשירות המבחן וביטול כתב האישום בכפוף להצלחה בטיפול. כמי שיצא מהפרקליטות אני מכיר את כל האפשרויות העומדות לזכות לקוחותיי.

 

5. הגנה מן הצדק

בית משפט רשאי להורות על ביטול כתב אישום אם התרשם שהוא הוגש בניגוד לכללי צדק והגינות. לדוגמה, אם הוגש כתב אישום נגד חשוד אחד בגין אירוע בו מעורבים מספר חשודים, ניתן לטעון לאכיפה בררנית. ישנן הנחיות מפורטות לעניין אכיפה בררנית פסולה וההבדל בינה לבין אכיפה בררנית מותרת. כדי לבדוק אם בעניינכם אפשר לעתור לביטול האישום בשל הגנה מן הצדק, יש לפנות לעורך דין פלילי לבדיקת התיק.

 

6. עיכוב הליכים

בכל זמן לאחר הגשת כתב אישום ולפני הכרעת הדין ניתן לפנות ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לעיכוב הליכים נגד הנאשם. קבלת הבקשה לעכב את ההליך עוצרת את ההליך הפלילי ויוצר מעין ביטול כתב אישום. חשוב לדעת שהיועמ"ש רשאי לחדש את ההליך במשך שנה או 5 שנים (תלוי בסוג העבירה). שאלות ותשובות (FAQ) בעניין עיכוב הליכים ניתן למצוא באתר משרד המשפטים.

טיפ זהב

יש להמתין לעיתוי הנכון כדי להציג ראיות שמוכיחות את צדקתכם ומצדיקות ביטול כתב אישום. אם הצגתם את הראיות בשלב מוקדם מדי או בעיתוי לא נכון, המשטרה תוכל לבצע השלמות חקירה ולסתור את הראיות שהצגתם. התייעצו עם עורך דין אלעד שאול!

 

מחיקת כתב אישום או חזרה מאישום?

המונח "מחיקת כתב אישום" לא מעוגן בחוק ומושפע בטעות ממונחים הרלוונטיים להליך אזרחי. תובע פלילי שהגיש כתב אישום רשאי לחזור בו מהאישום בהתאם לסעיף 93 לחסד"פ. לכן המונח המשפטי הנכון הוא "חזרה מאישום" ואילו "מחיקת כתב אישום" מתייחס בעיקר לתוצאת החזרה מאישום. חזרה מאישום תלויה בשיקול דעתו של התובע המשטרתי או הפרקליט הממונה על התיק,

כך שניתן להוביל לחזרה מאישום בדרכים הבאות:

  1. משא ומתן – ניהול הליכי משא ומתן בין עורך דינכם לבין התובע בניסיון לשכנע אותו לחזור מאישום.
  2. המלצת בית משפט – אם המו"מ נכשל ניתן לנהל את ההליך המשפטי ולהעיד עדים, אם בית המשפט יתרשם שהתיק הולך לזיכוי הנאשם הוא ימליץ לתובע לחזור בו מהאישום.

 

כמי שעבד בפרקליטות, אני יודע שהגשת כתב אישום על ידי תובע הוא "טיפוס על עץ" שלפעמים קשה מאוד לרדת ממנו. לכן אני ממליץ לפנות לעורך דין פלילי עוד בשלב החקירה ןלצמצם סיכוי להעמדה לדין. אל תמתינו להגשת כתב אישום.

 

מה ההשלכות של חזרה מאישום?

תלוי בתזמון החזרה מהאישום. אם הנאשם עוד לא השיב לאישום במהלך דיון ההקראה – התובע רשאי לחזור בו מהאישום ללא אישור בית משפט. במקרה כזה כתב האישום מבוטל אך ניתן להגיש אותו מחדש בהמשך לפי הנהלים הרלוונטיים. אם הנאשם השיב לאישום (הודה או כפר באשמה) – על התובע לבקש רשות מבית המשפט ולנמק את בקשתו. חזרה מאישום אחרי תשובת הנאשם משמעותה זיכוי הנאשם מהאישום.

האם אפשר להגיש נגדי כתב אישום מחודש אחרי חזרה מאישום?

גם שאלה זו תלויה בתזמון החזרה מהאישום. לפי סעיף 94 לחסד"פ, כל עוד בוטל האישום בטרם מענה של הנאשם (מודה בעובדות או כופר בעובדות) המאשימה יכולה להגיש כתב אישום מחדש. אולם תוצאת חזרה מאישום לאחר מענה לאישום משמעותה זיכוי מאשמה כך שלא ניתן להגיש את כתב האישום מחדש וההליך הסתיים.

ייעוץ משפטי ובחינת האפשרות לביטול כתב אישום

המאמר מובא כשירות לציבור וכולל פרשנות כללית "על קצה המזלג". אם הוגש נגדכם כתב אישום עליכם לפנות בהקדם לייצוג משפטי של עורך דין פלילי.

עורכי הדין במשרד אלעד שאול ושות' כולם ללא יוצא מן הכלל יוצאי היחידות הבאות:

  1. פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי).
  2. פמ"מ – פרקליטות מחוז המרכז (פלילי).
  3. התביעה המשטרתית במחוז תל אביב.
  4. אגף התביעה הפלילית בעירייה.
  5. עורכי דין ברשות המיסים.

 

את הניסיון שלנו בהליך הפלילי צברנו כתובעים מטעם מדינת ישראל, אלו שהגישו נגדכם את כתב האישום שתרצו לבטל. תוכלו להשאיר פרטים או לחייג אלינו בכל עת לייעוץ ראשוני.

5 מתוך 5 - (28 הצבעות)
שאלות ותשובות
עליכם לשכור עורך דין פלילי שישכנע את הפרקליטות או התביעה המשטרתית שאין מספיק ראיות בתיק או שאין עניין ציבורי בניהול המשפט נגדכם.
יש עילות רבות לביטול כתב אישום, אלו חלקן: 1. הגשת כתב אישום ללא קיום שימוע 2. הטיית התיק להליך הסדר מותנה 3. שכנוע התובע שאין עניין לציבור בניהול התיק 4. קבלת טענה של הגנה מן הצדק 5. עיכוב הליכים על ידי היועמ"ש
אם כתב האישום בוטל לפני מענה הנאשם לאישום – כן. אם כתב האישום בוטל אחרי שהנאשם ענה – לא ניתן להגישו מחדש.
כן. יצירת קשר עצמאי עם רשויות התביעה הפלילית היא מעשה חסר אחריות ומסוכן! יש לפעול רק באמצעות עורך דין פלילי מומחה.
זקוקים לייעוץ אישי בנושא ביטול כתב אישום?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה:
תרצו לחזור לנקודה מסוימת בכתבה?
כותב המאמר
עורך דין אלעד שאול
עורך דין אלעד שאול
שותף מייסד במשרד. מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחומי עבירות מחשב, סייבר, מרמה והונאה ועבירות צווארון לבן. מוסמך מטעם גופי ממשל בארץ, באירופה ובארה"ב לניהול סיכוני סייבר, הגנת הפרטיות וניהול משברים.

עו"ד אלעד שאול בפייסבוק • עו"ד אלעד שאול ביוטיוב • מייל אישי [email protected]

מאמרים נוספים בתחום
בעילת קטינה
עבירות
בעילת קטינה

קטינות ונערות במצבים מסוימים עלולות להיות טרף קל לניצול ולפגיעה מינית, היות והן לא מודעות לסיכונים, לפיתויים ולמלכודות שהן עלולות ליפול בהן, ולמצב של ניצול.

קרא עוד »
תסקיר מבחן
הליכים ושירותים
תסקיר מבחן

תסקיר מבחן נערך על ידי אחד הגופים החשובים ביותר במערכת אכיפת החוק הוא שירות המבחן שעיקר מטרתו היא לסייע ולהפחית את המסוכנות של עברייני החוק

קרא עוד »
חלופת מעצר
הליכים ושירותים
חלופת מעצר

אדם נחשב לחף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו. עם זאת, חשש מהמלטות מהדין, מסוכנות לציבור, ושיבוש הליכים, מהוות עילות למעצר. לכל עילת מעצר יש

קרא עוד »
הארכת מעצר
הליכים ושירותים
הארכת מעצר

מהי הארכת מעצר, עד כמה ניתן להאריך את מעצרו של חשוד והאם יש הבדל בין מעצר ימים, מעצר עד החלטה אחרת ומעצר עד לתום ההליכים?

קרא עוד »
קינטור
מונחים מקצועיים
קינטור

קינטור פירושו "התגרות" באדם שגורמת לאיבוד שליטה עצמית וביצוע מעשה חריג. המונח קינטור מופיע בסעיף 301 ב. לחוק העונשין שכותרתו "המתה בנסיבות של אחריות מופחתת".

קרא עוד »
מה זה אליבי
מונחים מקצועיים
מה זה אליבי?

מה זה אליבי? משמעות המילה אליבי היא מהשפה הלטינית, ופרושה "במקום אחר הייתי". זו טענת הגנה במשפט פלילי, לפיה הנאשם טוען שהיה במקום אחר בזמן

קרא עוד »
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה
לקוחות ממליצים
עו"ד אלעד תמיד זמין ליעוץ ומענה. נעזרתי בשירותיו מס פעמים
Sharon E.
Sharon E.
16:53 04 Apr 16
תותח על
Uri N.
Uri N.
09:12 25 Sep 17
הייתי בסיטואציה קשה. והגעתי אליו ממש במקרה. לא ידעתי לאן אני נכנס, הייתי מבולבל והרוס, עד שהגעתי אליו. הוא פשוט הקשיב לי, והעמיד אותי על 2 רגליי. פרס בפניי את האפשרויות והיה לצידי לכל אורך הדרך.רוצה לשבח ולהגיד שעו"ד אלעד שאול אדם ענק עם לב יותר ענק, נלחם בשבילי ותמך בי, ולא הרפה. גם כשהייתי נודניק בשיחות, ידע להסביר, עד שאבין ואדע הכל.תודה לך! אין ספק שאלוהים שלח לי אותך. המלאך השומר שלי.
Shay B.
Shay B.
15:03 21 Nov 19
זה העו"ד שתרצה/י לפנות אליו. יסודי, מקצועי, רציני. עזר לי בשני מקרים, והשיג את התוצאה הרצויה. ממליץ בחום!
Meir B.
Meir B.
15:22 25 Nov 19
אלעד בחור נחמד רציני והכי חשוב - מקצועי הוא העניק לי שירות מעולה.שירות אישי ומקצועי. תמיד פנוי לשאלה או התייעצות, תמיד רוצה בטובתי ותמיד נחמד.אלעד הוא מקצוען אמיתי, ידעתי שאני בידיים טובות מהרגע הראשוןהשירות שהוא מעניק הוא מעולה ואמיתי בלי משחקים, עורך דין לאנשים שחשוב להם שהעבודה תבוצעיש בעלי מקצוע אמיתיים ויש בעלי מקצוע שעושים הרבה רעש, ההבדלים הם שאלה שעושים רעש וצלצולים לא באמת עושים את העבודה ואלעד בהחלט עושה את העבודה על הצד הטוב ביותראין לי ספק שאפנה ואשתמש בשירותיו של אלעד גם בעתיד במקרה הצורךתודה רבה עו''ד אלעד שאול
daniel D.
daniel D.
07:51 10 Sep 23
שלום רב,רוצה להגיד רק שאין עורכי דין מקצועיים ואמינים כאלה. עונה על כל שאלה, בן אדם מאוד מקצועי שעזר לי באמת המוןרוצה להמליץ עליו וכל מי שיקח את השרותים שלו לא יצטער על זה.ממליץ בחום פשוט אלוף☝️🙏
איציק ק.
איציק ק.
04:53 04 Sep 23
Efficiency, professionalism, quickness, well hearted gentleman !
Stephane P.
Stephane P.
08:43 24 Aug 23
‏בן אדם משכמו ומעלה אמין!!!
Bar T.
Bar T.
08:28 07 Aug 23
הטופ של הטופ!שירות ומקצועיות ללא פשרות,לא "חושב" אלא גר מחוץ ל"קופסא"תודה רבה על טיפול מסור ויעיל 🙏🏻
משה כ.
משה כ.
18:48 26 Jul 23
שירות מדהים!
david H.
david H.
18:33 13 Jun 23
אלעד, אהרן והצוות מעולים מצוינים משכמם ומעלה.
Menashe
Menashe
08:07 14 Feb 23
באמת בן אדם טוב ועוזר תודה רבה ממליץ בחום
אורים ש.
אורים ש.
11:29 10 Nov 22
דיברתי עם אלעד בטלפון לגבי מקרה שהייתי צריך עזרה לגביו.בסופו של דבר עברתי את התהליך איתו וגיליתי אדם מקצועי שיודע להגיד את המילה הנכונה ולתת לך תחושת ביטחון.מאוד מקצועי - ממליץ בחום
John C.
John C.
13:04 28 Oct 22
עו"ד פלילי נהדר, אדם קשוב, מקצועי, מבין עניין, יצירתי מאוד ובעל כושר שכנוע. ייצג אותי בתיק של תלונת שווא על הטרדה מינית וגם בחקירה תחת אזהרה בחקירה במשטרה. תודה לאל התיק נסגר מחוסר אשמה ואין לי מילים איך להודות לו!
arie B.
arie B.
09:56 26 Apr 22
לעורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול היקרים,אין מילים שיכולו להביע את הערכתנו על העזרה והנתינה, על המאמצים הענקיים שעשיתם למעננו,על האוזן הקשבת בכל רגע נתון,תודה על הסבלנות ועל ההשקעה המתמדת והבלתי פוסקת,על כך שאתם רואים את האדם עצמו ואת מכאוביו לפני הכל, תודה שהחזרתם לנו את החיים למשפחה.אתם הבחירה הכי טובה שעשינו,תודה על הכל מכל הלב והנשמה.
ornat H.
ornat H.
17:24 20 Apr 22
עורך דין אלעד שאול הוא העורך דין הפלילי הכי טוב שיצא לי להכיר !מעבר לאישיותו הייחודית הוא מקצועי ברמות.ממליצה בחום לכל מי שנזקק לעזרה בתחום הפלילי וניהול משברים לא לחשוב פעמיים ולצלצל לאלעד!!
בר י.
בר י.
13:26 20 Apr 22
עו''ד מקצועי שמכיר טוב טוב כאב של לקוחות עם ארגז כלים חשוב לפתרון כל סוגיה! פשוט תותח!
yael E.
yael E.
13:15 20 Apr 22
עו''ד מספר 1. בן אדם רציני, מקצועי ויסודי!
Marina G.
Marina G.
12:39 20 Apr 22
עורך דין פלילי אלעד שאול היה באמת הדבר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי, השירות,היחס האישי,ההקשבה ,רואים שבאמת אכפת לו לעזור לך והוא רוצה בטובתך. אני שמעתי דברים טובים על אלעד,אבל מעולם תיארתי שהוא יעלה על כל הציפיות שלי, פשוט תודה,אני יודע בוודאות שבלעדיך לא הייתי מגיע לאותם תוצאות,אלוף אלוף אלוף!!
רון ח.
רון ח.
12:34 20 Apr 22
חביב, מקצועי, מלא בידע. מומלץ בחום!
Emily A.
Emily A.
12:18 20 Apr 22
ממליצה מאוד משרד עורכי דין מקצועי , איכותי , אלופים בשרות 🙏🙏
מירי מ.
מירי מ.
14:48 12 Jan 22
ממליצה בחום מדובר באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ביותר אדיבים לוחמניים ומה לא בקיצור מספר 1 בארץ נקודה
הדר א.
הדר א.
14:30 12 Jan 22
מדובר במקצוענים אמתיים אנשי שירות ברמה הגבוהה ביותר משרד שאני מכנה אותו לוחמים ,שירותים רגישים עם הסבר פנים ללקוח בכל שעה והכי חשוב לוחמניים ממליץ לכולם שירות מספר 1 בארץ 🙏🙏
david M.
david M.
14:27 12 Jan 22
מקצוען אמיתי.
Tomer
Tomer
10:41 25 Dec 21
במקרה הגעתי למשרד של עו"ד אלעד שאול, ואני חייב לציין שהטיפול שלו במקרה שלי היה יוצא דופן!!! האיכפתיות שלו, החריצות, המקצועיות והיחס האישי - אלה לא רק סיסמאות, ככה הוא מתנהל!!! ממליץ בחום!!!!
מיכאל ו.
מיכאל ו.
18:30 20 Dec 21
תודה על השירות המשפטי והטיפול המצוין אני מעריך אותך
ציון א.
ציון א.
11:17 12 Sep 21
מאוד נדיר בעולם הזה למצוא עו״ד כלכך מקצוען ומסור. לבחור בו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו, ובתחום הזה ההחלטה הזאת יכולה להיות גורלית. עובד מסביב לשעון, מקדיש תשומת לב לכל תיק, וחד ומדויק בצורה בלתי רגילה. ממליצים מאוד מאוד על עו״ד אלעד שאול לכל צורך של עו״ד פלילי.
KC
KC
07:29 30 Jun 21
עו"ד אלעד שאול הוא עו"ד מנוסה ומקצועי, טיפל בי במקצועיות ובמסיקות והביא לתוצאה המבוקשת.תודה רבה.
אורן בן ס.
אורן בן ס.
11:44 21 Jul 20
אף פעם לא תיארתי לעצמי שיצטרך עורך דין פלילי. מצאתי את החי טוב בעולם באחריות. חביייבייי
מופיד ת.
מופיד ת.
20:59 20 Jul 20
אלעד שאול הוא עורך דין פלילי מצוין! ממליץ
Dani A.
Dani A.
19:48 08 Jul 20
איכות השירות יוצאת מגדר הרגיל.כל יעוץ - יעוץ.כל עצה - עצה.הופתעתי לגלות עו"ד מבריק וחריף, אסטרטג מנוסה שהרגיש לי קצת כאילו חוזה את הנולד.... Briliant!
Gal W.
Gal W.
21:02 29 Jun 20
העורך דין הכי טוב בארץ לעבירות מחשב וסייבר. הגעתי אליו אחרי שעברתי עורך דין חאפר שאיכזב מאוד. עו"ד שאול עשה עבודה מרשימה לאללה! שוקראן חביבי
Wisam F.
Wisam F.
20:51 29 Jun 20
עו"ד מתחשב ענייני שממש הציל אותי ואת משפחתי..
Roy K.
Roy K.
09:05 23 Oct 17
תמיד תודה
איציק א.
איציק א.
18:57 05 Apr 16
ממליצים בחום!
בתור אחד שחלק איתו חדר כמתמחה בפרקליטות מחוז תל אביב פליל, אוכל לומר בלב שלם שהוא אחד המוכשרים שנתקלתי בהם...
לואי ע.
לואי ע.
03:58 05 Apr 16
אלוף
אורטל ל.
אורטל ל.
18:13 04 Apr 16
ממליץ.
Joe A.
Joe A.
23:22 05 Mar 16
עורך דין מעולה!! יחס אישי מצויין!שירות אמין הגון ויסודימומלץ ביותר!!!
dor E.
dor E.
21:25 26 Feb 16
העורך דין הפלילי ה כ י מקצועי, יסודי וחד!!!
נטע צ.
נטע צ.
20:21 20 Feb 16
עו"ד מקצוען!
נדב ש.
נדב ש.
20:09 20 Feb 16
אנושי, ישר אמין ונאמן
שירלי ר.
שירלי ר.
19:47 20 Feb 16
מקצועי, אחראי ואמין.
Ronen A.
Ronen A.
19:15 20 Feb 16
קודם כל אדם מדהים, ולאחר מכן עורך דין מנוסה הבקיא ברזי המשפט. עלה והצלח!
אסף ד.
אסף ד.
18:36 20 Feb 16
מבריק
אליהו א.
אליהו א.
18:26 20 Feb 16
.אמין חד ומפולפל
yacov y
yacov y
18:25 20 Feb 16
מלך
Carmel A.
Carmel A.
17:11 20 Feb 16
עו"ד שאול אלבז, עו"ד ברמה גבוהה, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית, בעל יחסי אנוש מעולים ושירות מקצועי, אמין ואדיב ביותר. מומלץ מאוד!
עדי משה ב.
עדי משה ב.
16:59 20 Feb 16
מקצועי ואמין!
Nir R.
Nir R.
16:51 20 Feb 16
מקצועי ואמין !!
הודיה ש.
הודיה ש.
16:43 20 Feb 16
עו״ד שאול אלבז הוא עו״ד מצוין ומומלץ מאוד! לא תתאכזבו. מקצועי מאוד,אמין ונעים הליכות.
Sharon S.
Sharon S.
16:35 20 Feb 16
אדם שמבין עניין בעל תשוקה וכישרון למקצוע
Yotam H.
Yotam H.
16:32 20 Feb 16
js_loader
לשיחת ייעוץ עם עו״ד אלעד שאול, ללא עלות וללא התחייבות, חייגו עכשיו!
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה