זיוף תעודת זהות

זיוף תעודות זהות הפך למשימה פשוטה יחסית בעידן שלנו, למרות נסיונות המשטרה להילחם בתופעת זיוף המסמכים בישראל וביניהם תעודות זהות, נראה שתעשיית הזיוף מתפתחת ומשגשגת. הטכנולוגיה מאפשרת לזייף תעודות זהות יחסית בקלות באמצעות תוכנה פשוטה לעריכה (כמו פוטושופ), באפליקציות אותן ניתן להוריד לטלפון הנייד ואפילו בהזמנה פשוטה דרך קבוצות טלגרם (Telegram).

הקלות מטעה אנשים רבים לחשוב שלא מדובר בעבירה פלילית רצינית, או שהמשטרה תופסת זיוף תעודות כמעשה קונדס, לכן אזרחים נורמטיביים רבים שלא נוהגים בדרך כלל לעבור על החוק, מתפתים לפנות לזייפנים מקצועיים, או מזייפים בעצמם תעודות זהות. עו"ד אלעד שאול מייסד המשרד, עו"ד פלילי מנוסה שנתקל בלקוחות רבים שנתפסו עם תעודת זהות מזוייפת והופתעו לגלות שמדובר בעבירה פלילית חמורה.

 

תעשיית תעודות הזהות המזויפות בישראל

אדם שרוצה לזייף תעודת זהות או לרכוש אחת מזוייפת יכול לעשות זאת במגוון דרכים וצורות, חלקן מקצועיות וחלקן חובבניות יותר. תעשיית הזיוף רחבה וכוללת מספר זייפנים רב החל מכנופיות פשע מאורגן המזייפות תעודות זהות ברמה גבוהה שכמעט בלתי אפשרי לזהות, ועד זייפנים חובבים או עברייני מרמה זוטרים שמוכרים תעודות מזוייפות שהוכנו במעבדה ביתית.

כמה עולה תעודת זהות מזוייפת? מפתיע לגלות שניתן לרכוש בישראל תעודת זהות מזוייפת בסכומים זניחים יחסית הנעים בין 500 ש"ח ועד 6,000 ש"ח לתעודה מזוייפת. לרוב, המחיר מושפע מאיכות הזיוף ומסוג התעודה המבוקשת, כאשר תעודת זהות רגילה ניתן לזייף באופן ידני ופשוט יחסית ואילו תעודה ביומטרית או רישיון נהיגה מצריכים מכשור מיוחד כגון מדפסת ליצירת כרטיסים מגנטיים.

אתרים שונים ברחבי הרשת מאפשרים הזמנת תעודות מזוייפות, לדוגמה האתר MyFakeID שמציע זיוף כל תעודה על פי דרישה. על פניו, נראה שניתן להכנס לאתרים המופיעים בגוגל ולהזמין מגוון תעודות ממש כמו תפריט במסעדה: תעודת זהות, רישיון נהיגה, דרכון ישראל מזוייף או דרכון זר.

אך חשוב לשים לב, חלק גדול מאתרי האינטרנט המתיימרים לספק שירות של זיוף תעודות זהות ודרכונים, מתגלים בתרמית (Scam) לכל דבר! במקרה הטוב, אתם עלולים עלולים לגלות ששילמתם סכום כסף נכבד לעבריין מרמה שלא מתכוון לספק לכם את השירות (הפלילי לחלוטין) אותו ציפיתם לקבל. במקרה הפחות טוב, אתם עלולים ליפול קורבן לסחיטה מינית ברשת במהלכה תידרשו לשלם סכומי עתק כדי להימנע מהגשת תלונה למשטרה נגדכם.

דרך נוספת ופשוטה יחסית לרכוש תעודה מזוייפת היא דרך קבוצות טלגרם שונות המציעות זיוף בהתאמה אישית ממש. מחקר קצר שערכתי מצא שקיימות קבוצות טלגרם פעילות ובהן מאות משתמשים המציעים זיוף ומכירה של מסמכים ממלשתיים רשמיים.

מנסיוני כעו"ד פלילי, אני יודע שבתוך קבוצות אלו שתולים סוכני משטרה סמויים המנסים לגלות את זהותם של הזייפנים כמו גם הלקוחות שמזמינים את הסחורה הפלילית. לכן אני ממליץ כמובן שלא לעבור על החוק ובוודאי שלא לעשות זאת באמצעות קבוצות טלגרם אלמוניות.

בפועל, כל מי שרוצה להגיע לזייפן מקצועי יכול לעשות זאת בקלות, באמצעות חיפוש פשוט בגוגל או בטלגרם או לחובבי הסיכונים אף באמצעות גלישה לדארקנט.

גם כאלו שלא מכירים או נמנעים מלהכיר זייפנים מקצועיים, יכולים לזייף תעודות זהות בתוך ביתם, בפשטות יחסית באמצעות מחשב ביתי ותוכנות עריכה כגון פוטושופ (Adobe Photoshop) ואף באמצעות אפליקציות חינמיות לחלוטין אותן ניתן להוריד בחנויות האפליקציה App store ו- Google Play.

באמצעות תעודת זהות מזויפת יכול אדם להשיג מגוון דברים, שלא היה יכול להשיג באופן חוקי, ברמה כזו או אחרת של חומרה. כך, למשל, יכולה נערה בת 17 לרכוש אלכוהול או להיכנס למועדון לילה או סטודנט יכול לבצע הונאת בחינות ולגשת לבחינה במקום סטודנט אחר, בתשלום או בהתנדבות. יש גם מקרים חמורים יותר, כמו התחזות לצורך הצבעה פסולה בבחירות, גניבת זהות או טשטוש של זהות אמיתית של פושע המבוקש על פי חוק.

 

זיוף תעודת זהות עונש והשלכות

זיוף תעודת זהות היא עבירה פלילית לפי חוק העונשין (פרק י"א, סעיפים 414-421 דן בעבירות זיוף). באופן מפתיע יחסית, אין סעיף מיוחד בחוק לזיוף תעודת זהות ומי שנתפס מבצע את העבירה מזומן לחקירה במשטרה בגין עבירת זיוף "רגילה".

הגדרת עבירת הזיוף בחוק היא רחבה וקובעת שמספר רב של פעולות יכולות להוות זיוף תעודת זהות:

  • יצירת מסמך חדש – יצירת תעודת זהות שלא הייתה ולא נבראה מעולם.
  • שינוי מסמך קיים – שימוש בתעודת זהות קיימת ושינוי פרטים בה. למשל, שימוש בתעודת זהות של אח גדול ושינוי השם הפרטי בלבד.
  • תוספת או חתימה – לקיחת מסמך מקורי והוספת כיתוב עליו או חתימה.

 

החוק קובע עונש שונה למי שמזייף מסמכים כדי להשיג באמצעות הצגת המסמכים דבר ולמי שזייף את המסמכים ללא כוונה לקבל דבר.

  1. במקרה של זיוף תעודת זהות ללא כוונה לקבל דבר באמצעותה העונש הוא שנת מאסר אחת.
  2. זיוף ת"ז במטרה לקבל כספים, שירותים, או כל טובת הנאה אחרת דינה שלוש שנות מאסר ואם הזיוף נעשה בנסיבות מחמירות העונש הוא חמש שנות מאסר.

 

חשבתם שזיוף תעודת הזהות הוא העונש היחיד לו אתם חשופים אם תרצו לזייף תעודה או לקנות אחת מזוייפת? החוק מבדיל בין זיוף תעודת זהות לבין שימוש בתעודה מזוייפת וקובע שמדובר בשתי עבירות שונות ונפרדות שניתן להאשים את האזרח בגין שתיהן ביחד. סעיף 420 עוסק בשימוש במסמך מזוייף וקובע שאדם שהשתמש בתעודה מזוייפת דינו כדין המזייף בעצמו.

הסעיף נועד כדי להתגבר על טענות חשודים שלא הם זייפו את המסמך אלא קיבלו אותו. בפועל, עצם החזקת תעודת הזהות והשימוש בה יכולים לעלות לכם ביוקר.

אם נתפסתם עם תעודה מזוייפת אל תתייאשו ופנו לעורך דין פלילי בהקדם האפשרי על מנת להתייעץ ולגבש קו הגנה בפני החשדות והאישומים נגדכם. ישנן טענות הגנה רבות בדין הפלילי שניתן להעלות בקשר לזיוף תעודות זהות, כך למשל על המשטרה להוכיח שמי שהשתמש בתעודה מזוייפת ידע שהיא מזוייפת או שהיה לו יסוד סביר לחשוד שהיא כזו ושהוא התכוון לקבל באמצעותה טובת הנאה.

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

ייצוג משפטי מוביל בתחומי המשפט הפלילי!

 

האם ניתן לזייף תעודת זהות ביומטרית?

תעודות זהות ביומטריות נועדו להקשות על המזייפים בזכות הרכיב הביומטרי המוטמע בהן וקיומו של מאגר ביומטרי מאובטח הכולל את טביעות האצבע, צילומי הפנים וכלל הפרטים של אזרחי מדינת ישראל.

השבב האלקטרוני שמוטמע בתעודת הזהות כולל בתוכו את תמונת האזרח ואת טביעות האצבע שלו בעוד ששמירת טביעות אצבע במאגר הביומטרי מצריכה הסכמה מפורשת של האזרח. על פי עלון ההסברה של רשות האוכלוסין וההגירה בנושא תעודת זהות ביומטרית, המאגר הביומטרי מוחזק בידי הרשות לניהול המאגר הביומטרי והיא לא משתפת את המידע עם רשויות נוספות.

בפועל, נראה כי האתגר הטכנולוגי לא הרתיע את המזייפים, ותעשיית הזיוף ממשיכה לפרוח ולשגשג גם לאחר מהפכת תעודת הזהות הביומטרית בשנת 2013. יחד עם זאת, הקושי הטכנולוגי העלה את המחיר הממוצע של תעודות הזהות מזוייפת, בעוד תעודה רגילה עלותה כ- 500 ש"ח, תעודה ביומטרית מזוייפת יכולה להגיע לאלפי שקלים (כ- 4,000 ש"ח בממוצע).

יחד עם זאת, חשוב לציין שתעודה ביומטרית מזוייפת לא מחוברת למאגר הביומטרי ובמידה שמחזיק התעודה המזוייפת ייבדק על ידי המשטרה, ביקורת הגבולות, או כל גוף ממשלתי אחר – הזיוף יתגלה מיד והוא צפוי להעצר.

 

השלכות הרשעה בזיוף תעודת זהות

כאשר עוסקים בזיוף מסמכים רשמיים, כמו תעודת זהות, התביעה המשטרתית והפרקליטות נוטות להגיש כתבי אישום חמורים נגד נאשמים ובית המשפט נוטה אף הוא להחמיר מאוד ולגזור עונשי מאסר חמורים מכיוון שעבירות הזיוף מוגדרות "מכת מדינה" שיש למגר אותה.

בנוסף, יתכן מצב שהנאשם יואשם בריבוי עבירות כגון זיוף ושימוש במסמך מזוייף במקביל. עבירה נוספת שנלווית לשימוש בתעודת זהות מזויפת היא קבלת דבר במרמה, והנה דוגמה להמחשה – אדם שהציג תעודת זהות מזוייפת בכניסה לבחינה באוניברסיטה עלול להחקר במשטרה תחת אזרה הן בשימוש בתעודה מזוייפת והן בניסיון לקבל דבר במרמה, כשהדבר אותו ניסה לקבל במרמה הוא ציון בבחינה.

עונש פלילי לא מסתכם רק בישיבה במאסר ותשלום קנס, אלא יכול להשפיע על המשך חייו של המורשע ולמנוע ממנו להתקבל למקומות עבודה, להוציא דרכון זר, לקבל רישיונות ממשלתיים (כגון רישיון לנשק, רישיון לתיווך מקרקעין ועוד) ובנוסף הוא עלול לסבול מסטיגמה של עבריין, בעיקר בעידן בו פרוטוקולים של בתי המשפט מפורסמים במערכת "נט המשפט" ונסרקים למנוע החיפוש של גוגל בתדירות גבוהה.

העונש שמוטל על נאשם בעבירות זיוף תלוי במגוון רחב של שיקולים ובניהם האם יש לנאשם עבר פלילי, עיסוקו בחיים, מצבו המשפחתי והרפואי ונסיבות נוספות שחשוב לבדוק באמצעות עורך דין פלילי מנוסה ומומחה לעבירות זיוף. אני ממליץ בחום לפנות לקבלת ייעוץ בהקדם האפשרי, בין אם בשלב חקירת המשטרה ובין בשלב מאוחר יותר לאחר שהוגש כתב אישום.

כעורכי דין יוצאי הפרקליטות אנו מצליחים במקרים רבים להוביל לביטול כתב האישום או סגירת התיק בהליך של הסדר מותנה.

 

חשיבות הפניה לעורך דין פלילי לאחר שימוש בתעודת זהות מזויפת

כיוון שמדובר בעבירה חמורה, נדרש עורך דין פלילי שמכיר את התחום באופן מעמיק ומקצועי, על מנת להתמודד עם הטענות כנגד הנאשם מול בית המשפט. חשודים רבים מנסים להתמודד לבד בחקירות משטרה בעבירות כאלה, מתוך מחשבה שמדובר בעבירה לא חמורה או שהמשטרה לא מטפלת ביד קשה בתיקים מהסוג הזה. התנהלות כזו תגרום לחשוד נזק רב ללא כל ספק!

עבירות כאלו נחקרות ביחידות ההונאה של משטרת ישראל ויש בהן פוטנציאל נזק גדול לציבור, למשל, תעשיות זיוף התעודות מאפשרות לפלסטינים להכנס לישראל ולשהות בה שלא כדין ואף בוצעו בעבר פיגועי טרור שלאחר חקירה התברר שהמחבלים השתמשו בתעודות מזוייפות. לכן, המדינה מטפלת בחומרה בתיקי זיוף ת"ז ומגישה כתבי אישום לבית המשפט שנוטה לגזור עונשים מוחשיים.

חשוב לפנות לעורך דין פלילי כמה שיותר מוקדם, כיוון שעדותו הראשונית של אדם במשטרה היא החשובה והמשמעותית ביותר בתיק כולו. כבר בשלב הזה, עורך הדין יכול לפעול מול המשטרה וגורמי התביעה, להגן על החשוד ואף להוביל במקרים מסויימים לאי העמדה לדין, סגירת התיק בחוסר עניין לציבור או הגעה להסדר טיעון מקל עם החשוד באופן שהוא לא ייפגע בהמשך חייו.

משרד עורכי דין אלעד שאול ושות' מעסיק עורכי דין פליליים יוצאי הפרקליטות וזרועות אכיפת חוק אחרות. אנו יודעים להתמודד עם כל תיק פלילי ומתחייבים לעשות כל שביכולתנו כדי להוציא אותך מהתסבוכת אליה נקלעת.

אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לשימוש בתעודת זהות מזויפת, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בכל!

5 מתוך 5 - (10 הצבעות)
זקוקים לייעוץ אישי בנושא זיוף תעודת זהות?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה:
תרצו לחזור לנקודה מסוימת בכתבה?
כותב המאמר
Picture of עורך דין אלעד שאול
עורך דין אלעד שאול
שותף מייסד במשרד. מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחומי עבירות מחשב, סייבר, מרמה והונאה ועבירות צווארון לבן. מוסמך מטעם גופי ממשל בארץ, באירופה ובארה"ב לניהול סיכוני סייבר, הגנת הפרטיות וניהול משברים.

עו"ד אלעד שאול בפייסבוק • עו"ד אלעד שאול ביוטיוב • מייל אישי [email protected]

מאמרים נוספים בתחום
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה
לקוחות ממליצים
מקצועי, חריף, מפולפל!
Shiran ben H.
Shiran ben H.
08:16 25 Jul 24
עו"ד מקצוען עם חשיבה מחוץ לקופסה, הפועל תוך אסטרטגיה הטובה ביותר במסגרת החוק והפסיקה, כדי להביא לתוצאה משפטית הטובה ביותר עבור הלקוח.
Sima A.
Sima A.
03:47 25 Jul 24
עורך דין מקצועי עם חוש הומור משובח😁
eyal E.
eyal E.
21:32 24 Jul 24
אלעד פשוט אלוף! הוא מכיר את החוקים בצורה יסודית, פשו לסמוך עליו!
בר א.
בר א.
20:56 24 Jul 24
עו״ד אלעד אחד הגדולים בתחום ונשמה טובה עם ראש יצרתי הומוריסטי ריאליסטי אינטליגנטי בצורה חזקה וחבל אחר מהסטנדרט,אני איתך🙏🏼❤️
א. א.
א. א.
18:55 24 Jul 24
מקצועי נחוש ואמיןממליצה על אלעד בחום!
shani K.
shani K.
18:24 24 Jul 24
עורך דין מקצוען, אמין, איכותי!מעביר תוכן והסברים בצורה ברורה ורהוטה
זיו א.
זיו א.
18:21 24 Jul 24
איש אשכולות מקצועי ומיומן. ממליצה בחום.
Rinat E.
Rinat E.
18:17 24 Jul 24
משרד של מקצוענים,שירות מעל ומעבר ללקוחות💪🏾👌🏾
Yechiel M.
Yechiel M.
18:05 24 Jul 24
שירות מקצועי, משרים תחושת ביטחון וסדר מהרגע הראשון.
Ori L.
Ori L.
18:02 24 Jul 24
מקצועי ביותר
תמיר כ.
תמיר כ.
18:02 24 Jul 24
בן אדם מבריק ומקצוען.עורך דין שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות 👌
Rotem H.
Rotem H.
18:02 24 Jul 24
שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.מס 1 בתחום!!!הבחירה בעו״ד אלעד שאול היא חד משמעית הבחירה בניצחון!!!
רחל ק.
רחל ק.
17:38 24 Jul 24
מקצועי אדיב ישר והגון ביותר
lev G.
lev G.
17:34 24 Jul 24
עורך דין חריף, לב ענק והכי חשוב אוהב ישראל.
רותם-בל י.
רותם-בל י.
16:52 24 Jul 24
עורך דין מספר אחת!מקצוען עם ידע נרחב, ממליץ בחום
נתי ח.
נתי ח.
15:25 24 Jul 24
מספר 1 בתחום!!!!!
Moran M.
Moran M.
14:40 24 Jul 24
עו"ד אלעד שאול היקר!מקצוען אמיתי 👌🏻ממדרגה ראשונה 🥇רמה אחת מעל כולם 🏆מומלץ בחום ❤️
רותי כ.
רותי כ.
13:04 24 Jul 24
עורך דין מספר אחת.חריף ומקצוען, ממליצה בחום.
yehudit A.
yehudit A.
12:27 24 Jul 24
אלעד שאול עו"ד בחסד עליון!!תודה על הכלושנפגש בשמחות רק
diana Y.
diana Y.
11:46 24 Jul 24
עורך דין מעולה,עם ניסיון גדול בתחום,הוא לא בא לשחק הוא בא לעבוד והוא רציני,ממליץ
Rangers M.
Rangers M.
11:38 24 Jul 24
עו״ד מהשורה הראשונה! ממליצה בהחלט לכל מי שצריך את תחום ההתמחות שלו ובכלל.תודה על הכל ☺️
Oshrat B.
Oshrat B.
11:36 24 Jul 24
חייבת להמליץ על עו"ד אלעד שאול, עורך דין הכי ומקצועי וחד מחשבה, אמין,ישר,וחריף שיש!תמיד זמין לכל שאלה, ובעיה, מבהיר הכל באופן ברור ומקצועי, אין תהיות או פינות לא סגורות,מענה מהיר בכל שעה ביום, עו"ד אלעד שאול מקנה שקט נפשי לאורך כל הדרך, ממליצה בחום ללא צל של ספק שתיהיו מרוצים!.תודה רבה עו"ד אלעד על עבודת הקודש שלך.
Odelia P.
Odelia P.
11:20 24 Jul 24
עו"ד אלוף!!
תהלה-רעות ב.
תהלה-רעות ב.
11:11 24 Jul 24
מקצוען אמיתי! המלצה חמה
Tomm V.
Tomm V.
11:09 24 Jul 24
התייעצתי עם עו"ד אלעד. התרשמתי מעורך דין ובן אדם ברמות הגבוהות ביותר, נתן את המענה המהיר והמקצועי ביותר שיכלתי לקבל.
Guy S.
Guy S.
11:08 24 Jul 24
יחס מעולה, עורך דין שמפנה את עצמו לטובת הלקוח תמיד.אם אצטרך עורך דיו שוב אחזור תמיד!
אוריאל פ.
אוריאל פ.
10:48 24 Jul 24
עו"ד בין החריפים בארץ. נלחם עם השיניים (והשכל) כדי להוציא אותך מכל צרה!
Tomer A.
Tomer A.
08:09 24 Jul 24
שירות מצויין !שנון, חברותי והכי חשוב - מקצוען !
Marom A.
Marom A.
08:00 24 Jul 24
עו"ד בהחלט מקצועי. יחס מאוד מקצועי. בעל ידע רב
Orit E.
Orit E.
07:36 24 Jul 24
העו"ד מספר 1
הדר ו.
הדר ו.
07:16 24 Jul 24
אלוף העולם בהתגלמותו
Ygal T.
Ygal T.
07:01 24 Jul 24
משרד עו״ד הכי מיקצועי שתכירו. אמין עם שרות ברמה הכי גבוהה שיש!!
Dor M.
Dor M.
06:57 24 Jul 24
תותח!!!
Yinon B.
Yinon B.
06:54 24 Jul 24
אני ממליץ בחום רב על עו"ד אלעד שאול.אדם רב תושייה, חכם מאוד, נבון, ויעיל מאוד מאוד.ממליץ בכל פה
מאור ו.
מאור ו.
06:50 24 Jul 24
אדם מיוחד עם ידע מדהים והמון אכפתיות ורצון לעזור בגובה העיניים.. תצליח תמיד
נטלי ס.
נטלי ס.
06:48 24 Jul 24
העו"ד בתחום הפלילי הכי מקצועי שיש.
אור ל.
אור ל.
06:47 24 Jul 24
משרד איכותי ורציני. בקיאים בחומר החוקתי ברמה גבוהה. אדיבים ושמחים לענות לשאלות. בהחלט משרד שאפשר לסמוך עליו. המשיכו כך! עלו והצליחו!
Eilon H.
Eilon H.
06:45 24 Jul 24
עו"ד ברמה גבוההמתן שירות אישי ואיכותי.
Renana Amiel Ben H.
Renana Amiel Ben H.
06:45 24 Jul 24
שירות מקצועי ביותר ואדיבות רבה,יחסי אנוש מעולים.ממליצה בחום.
תהל ע.
תהל ע.
06:41 24 Jul 24
עו״ד אלוף משכמו ומעלה וכל מילה מיותרת!
Meital D.
Meital D.
06:41 24 Jul 24
איש נדיר וטובנהנה לעקוב אחריו
חזקי ג.
חזקי ג.
06:39 24 Jul 24
ע"וד דין אם לב ונשמה נותן הרבה מעבר לע"וד אין עלייך תודה אלעד שאול
ישי ר.
ישי ר.
06:10 24 Jul 24
אלעד היקר ושות' מקצועיים ביותר בתחום. השירות אדיב, מסביר הכל באופן מפורט ומאפשר ללקוח להבין את התיק ואת ההשלכות של כל צעד שיעשה.מי שכבר נכנס לסיפור שמצריך עו"ד בסמיכות אליו, שיזכור את השם אלעד שאול, וכבר חצי מהבעיה נפתרה.מומלץ בחום.
אוהד כ.
אוהד כ.
05:55 24 Jul 24
עורך דין שאול ממה שלמדתי להכיר ולעקוב עורך דין רציני שחושב מחוץ לקופסא ותמיד דואג ללקוחות שלו ותמיד יעשה הכל בשבילם במסגרת החוק בכל שעה .
דודו ס.
דודו ס.
05:37 24 Jul 24
חד כמו תער, שירות מקצועי, מספר 1 בתחום.
דוד ה.
דוד ה.
05:14 24 Jul 24
עו''ד מהשורה הראשונה, אנושי ומקצוען!מומלץ ביותר
מנדי ב.
מנדי ב.
04:56 24 Jul 24
מקצוען, חד וברור. כל מה שצריך מעו"ד בתחום הזה.מומלץ!
בן פ.
בן פ.
04:53 24 Jul 24
מקצועי ורהוט , שנון ובעל קריזמה שחסרה לכמה מעו״ד שאני מכירה
Shira C.
Shira C.
04:43 24 Jul 24
בכל יום רואים אלפי עורכי דין אבל לא בכל יום רואים עורך דין שתופס את תשומת הלב שלך, שמדבר ממקום כנה ואמיתי, שמשדר רצינות חכמה ומקצועיות, אחד כזה שעושה למקצוע עריכת הדין שם טוב.מבחינתי ככה צריך להיות הסטנדרט של כל עורך דין, קודם כל בנאדם אחרי זה עורך דין ממולח מקצוען. תודה שבאנו.
Gal B.
Gal B.
00:08 24 Jul 24
מספר 1 בתחומו! עו״ד מקצועי, יסודי ואנושי.נותן שירות ברמה גבוהה וקפדנית, ממליצה בחום.
אורלי ג.
אורלי ג.
23:30 23 Jul 24
אם אתם מחפשים עו״ד מבריק, מקצועי, סופר שירותי וכנה אלעד זה האיש!ממליץ בחום.
Zevi P.
Zevi P.
23:14 23 Jul 24
אלוף, קשוב, ומקצועי
לאה מ.
לאה מ.
22:52 23 Jul 24
עורך דין מקצוען שנותן את האמת בפרצוף בלי מסכות.
שמואל ב.
שמואל ב.
22:52 23 Jul 24
עורך דין מס׳ 1!!!!!🏆
rozan A.
rozan A.
22:50 23 Jul 24
נאמן לדרכו, ולטובת עמו. בין העו"ד הבודדים עם עקרונות שלא מתייפיפים.
שרה ש.
שרה ש.
22:41 23 Jul 24
מקצועניות וכנות
ריקי רוזנפלד // א.
ריקי רוזנפלד // א.
22:40 23 Jul 24
עורך דין ענייני שלא מפחד להגיד את האמת גם אם היא כואבת!
ori Z.
ori Z.
22:40 23 Jul 24
משדר ידע רב ומקצועיות
ruchami E.
ruchami E.
22:33 23 Jul 24
אלוף!!
Batsheva B.
Batsheva B.
22:25 23 Jul 24
משרד של מקצוענים
שמעון ב.
שמעון ב.
22:21 23 Jul 24
כריש ללא ספק
מיכל ק.
מיכל ק.
22:00 23 Jul 24
לא צרכתי את שירותיו של אלעד שאול כעו״ד אך התרשמתי מתכונותיו הבולטות שודאי מעידות על בעל המקצוע שהוא. ניכר שמדובר באדם ישר והגון.
Shira B.
Shira B.
21:58 23 Jul 24
אלעד היקר עורך דין הגון וישר,פניתי אליו לצורך ייעוץ וקיבלתי מענה מהיר, חד ומקצועי ביותר.ממליצה בחום רב!
keren S.
keren S.
21:55 23 Jul 24
מקצוען, יסודי ואנושי!
Roni C.
Roni C.
21:53 23 Jul 24
לא תמצאו בן אדם ישר אמין ומקצועי כמו אלעד!שווה כל שקל!
נתן ל.
נתן ל.
21:45 23 Jul 24
js_loader
לשיחת ייעוץ עם עו״ד אלעד שאול, ללא עלות וללא התחייבות, חייגו עכשיו!