איך להתמודד עם סחיטה ברשת

סיוע משפטי במקרה של סחיטה ברשת

כיצד להתמודד עם סחיטה ברשת? זה מספר שנים שמאות גברים בכלל וגברים ישראלים בפרט נופלים בפח של כנופיות סוחטים מרחבי העולם שמובילה את הקורבן בדרכי ערמה לנהל שיחה מינית עם הסוחטים, להפעיל מצלמה, לתעד את הקורבן ולאחר מכן לאיים בהפצת הסרטון אם לא ישלם כסף. ישנם מספר כללי ברזל על מת להתמודד עם סחיטה ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות כגון פייסבוק.

נפלת קורבן לסחיטה ואתה רוצה לדעת איך להתמודד עם סחיטה ברשת? קרא וצור עימנו קשר.

 

שלם כסף או שנפיץ סרטונים שלך בעירום

בעולם מתנהלות מספר כנופיות סוחטים שעלו על שיטה קלה ופשוטה להתפרנס. הסוחטים מקימים פרופיל פייסבוק או אינסטגרם מזויף המציג בחורה יפה, ובאמצעותו שולחים בקשות חברות למאות גברים שונים ברשת החברתית Facebook.

בהמשך, מתכתב הסוחט עם הקורבן ומציג מצג לפיו מדובר בתיירת שנמצאת בישראל לתקופה קצרה או עולה חדשה בודדה שמחפשת חברה ומביעה עניין רומנטי. בשלב זה, חלק מהגברים חושדים ומנתקים כל קשר ואילו חלק אחר נופל למלכודת ומנסה לכבוש את אותה תיירת בודדה.

מה שאותו קורבן לא יודע, הוא שמי שעומד מאחורי החשבון הפיקטיבי הם כנופיות מאורגנות של סוחטים ממדינות שונות ברחבי העולם ובניהן מרוקו וחוף השנהב, שמנהלים עסק לכל דבר ועניין על גבם של אותם נסחטים.

ולכן, תוך דקות ספורות נענית הבחורה לחיזוריו של הקורבן ומבקשת שישלח לה תמונות של איבר המין (דיק פיק) ומבקשת לקיים שיחת וידאו באמצעות הסקייפ (Skype), פייסטיים (Facetime) או באמצעות שיחות וידאו בפייסבוק (Facebook).

עם התחלת השיחה, יראה הקורבן בחורה נאה, או את חלקי גופה המושכים, ויתפתה כמעט מיד לחשוף את איבריו המוצנעים. מיד לאחר מכן, יפסיקו הסוחטים את השיחה ויחלו במלאכת סחיטה מינית ברשת (Sextortion). הסוחטים דורשים מהקורבן "שלם כסף או שנפיץ סרטון מיני שלך בין חבריך" באמצעות חשבון הפייסבוק, פרסום ב- Youtube, באינסטגרם וברשת האינטרנט בכלל תוך פניה למקום עבודתך, חבריך ומשפחתך.

 

נפלתי קורבן לסחיטה ברשת, מה לעשות?

כנופיות הסוחטים ידרשו סכומי כסף גדולים! כנופיית הסוחטים ממרוקו תדרוש סכומים של אלפי שקלים ואילו כנופיות שונות מחוף השנהב ידרשו בתור התחלה אלפי ועשרות אלפי יורו. בין אם אתה נסחט על ידי כנופיה כזו, או כנופיה אחרת, ישנם מספר כללי ברזל ונקודות שעל נסחט להבין וחלים על כל מקרה של סחיטה ברשת האינטרנט.

  1. אל תשלם לסוחטים!
  2. נסה למשוך זמן עד לקבלת עזרה מקצועית.
  3. מחק את הסוחט מרשימת החברים בפייסבוק (אך אל תחסום אותו).
  4. הסר את הסוחט מרשימת העוקבים של באינסטגרם (אך אל תחסום אותו).
  5. פנה בדחיפות לעורך דין לפשיעת מחשב בטלפון 03-7775555 או השאר פרטים בטופס (סודיות מובטחת).

 

הכללים לעיל מהווים עזרה ראשונה למי שנפל קרבן לסחיטה בפייסבוק , סחיטה בווטסאפ או כל אקט אחר של סחיטה ברשת. אנו מייצגים מאות גברים אשר צולמו בעירום ובסיטואציות מיניות ונסחטו לשלם כסף או שהסרטונים יופצו בפייסבוק וביוטיוב. פיתחנו שיטת פעולה יצירתית, ייחודית ויוצאת דופן על מנת להתמודד עם סוחט באינטרנט תוך מזעור הנזק שעשוי להיגרם לקורבן.

כל התיקים שהתנהלו במשרדנו הסתיימו בניצחון מוחץ על הסוחטים, וברובם המכריע אף לא הופץ הסרטון המיני כלל וכלל ולא הגיע לעיני חבריו וקרובי משפחתו של הנסחט. בחלק מן המקרים פועלנו סייע ללקוח לשמור על מקום עבודתו, על קשריו החברתיים ואף על הסטטוס המשפחתי שלו כאדם נשוי.

 

האם לשלם למי שסוחט אותי בפייסבוק או ברשת האינטרנט?

בהתאם לכלל מספר 1, חד משמעית לא לשלם לסוחט!

למרות שאתה חש לבד, עליך להבין שבכל רגע נתון נסחטים גברים ברחבי העולם על ידי אותן הכנופיות וכי מדובר בעסק לכל דבר ועניין. לכן, אף בית עסק לא רוצה לאבד לקוח טוב שמשלם לפי דרישה. מצד שני, שום בית עסק לא מעוניין להמשיך ולבזבז זמן ומשאבים על לקוח בעייתי שכל שיטות שימור הלקוחות לא מצליחות לגרום לו לשלם.

אז מה ימנע מהסוחט להפיץ את הסרטון שלי בפייסבוק וביוטיוב? והתשובה היא התנהלות נכונה ומדויקת בהתאם לפרוטוקולים ושיטות פעולה שנוסחו על ידינו בהתבסס על הנחיות גופי בטחון ברחבי העולם (דוגמת ה-FBI האינטרפול וכדומה), שתוביל להתמודדות איכותית ונכונה מול הסוחטים ותמזער את הסיכוי שהסוחט יפיץ סרטון מיני שלך ברשת.

חשוב להבין, אם תשלם לסוחטים אתה הופך באופן מיידי ללקוח VIP, הפראייר התורן, זה שניתן לסחוט אותו ולהוציא ממנו כסף. מיד יניחו הסוחטים לכל שאר הנסחטים ויתרכז בך על מנת להמשיך ולסחוט ממך כספים ככל האפשר כאשר כל הזמן ימשיכו הסוחטים לאיים בפרסום הסרטון או התמונות לחבריך ולמשפחתך.

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

ייצוג משפטי מוביל בתחומי המשפט הפלילי!

 

איך למנוע פרסום סרטון שלי ברשת ובפייסבוק?

משרדנו פועל בשיטת עבודה ייחודית, מסודרת ובדוקה, המבוססת על התמודדות יום יומית, היכרות וניסיון רב עם הסוחטים ועם שיטות הפעולה שלהם – תוך הפעלת כלים טכנולוגיים שונים ובניצול ערוץ הידברות שיש למשרדנו עם המחלקה המשפטית ביוטיוב ועם המחלקה המשפטית בפייסבוק ואינסטגרם, על מנת להגן על הלקוח ולוודא שהסרטון המיני לא יופץ ולא יפורסם.

בין היתר, מפעיל משרדנו מערכת לאיתור תוצאות חיפוש ברחבי הרשת אשר סורקת את מנועי החיפוש 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ומאתרת פרסומים אודות הלקוח. מיד עם חשיפת פרסום חדש, פועלים במשרד על מנת לפנות למחלקות המשפטיות של הגופים הרלוונטיים – להסיר את הסרטון המיני מרשת האינטרנט.

חשוב להדגיש, גם אם הסוחט מבטיח למחוק את הסרטון אם תשלם חשוב להבין שמדובר בשקר ובשיטת עבודה "לשימור לקוחות" של אותן כנופיות. עליך להבין שאם ברצונך למנוע מהסוחטים להפיץ את הסרטון שלך, לשלוח אותו לאשתך, להוריך, ולחבריך – אתה צריך להיעזר בבעל מקצוע מומחה לניהול משבר סחיטה וירטואלית !

 

מחיקת הפייסבוק או האינסטגרם תגרום לסוחט לעזוב אותי?

ברוב המקרים לא! בזמן שהקרבן עוד לא מבין שהוא עתיד להיסחט, מחטט הסוחט ברשתות החברתיות של הקורבן ושומר מידע עליו, על חבריו ועל קרובי משפחתו ובין היתר מעתיק קישורים לעמודי הפייסבוק שלהם.

ברגע שהקרבן חוסם את הסוחט או מוחק את הפייסבוק ונעלם הסוחטים עלולים להעלות את הסרטון ליוטיוב ולהפיץ אותו באמצעות הפייסבוק ןהאינסטגרם לקרובי משפחתו של הקרבן ולחבריו, אשר יפנו מיד אל הקורבן ויספרו לו מה קרה, זה בתגובה יחזור במהרה לקשר עם הסוחטים על מנת להפסיק את המעשים ויתפתה לשלם סכומי כסף גדולים.

בחלק מהמקרים הסוחטים אף מקימים חשבון פייסבוק או אינסטגרם על שם הנסחט ומבקשים באמצעותו חברות מחבריו ומשפחתו של הנסחט ומפיצים דרכו את הסרטון.

 

אז איך להתמודד עם סחיטה ברשת?

עקוב אחר רשימת הפעולות המהוות "עזרה ראשונה" למי שנפל קורבן לסחיטה ברשת ומיד לאחר מכן פנה לייעוץ וליווי משפטי על מנת להסיר מעליך את איום הסחיטה ופרסום סרטוני המין שלך.

להזכירך, אל תשלם לסוחט, נסה למשוך זמן עד שתקבל עזרה מצוות עורכי הדין במשרד אלעד שאול ושות' המומחים לפשיעה וירטואלית, מחק את הסוחט מרשימת החברים (אך אל תחסום אותו), וחייג לעורך דין לעבירות מחשב, מומחה לניהול משברי סחיטה ברשת בטלפון 03-7775555 או השאר פרטים בטופס המצ"ב ועו"ד לעבירות מחשב יחזור אליך בדחיפות. סודיות מובטחת.

 

עורך דין מומחה לסחיטה ברשת

עורך דין אלעד שאול הוא עורך דין פלילי בעל התמחות ספציפית בעבירות מחשב, פשיעה וירטואלית וניהול משברי סחיטה ברשת. עו"ד שאול יוצא רשות התביעה של מדינת ישראל, פרקליטות מחוז ת"א (מחלקה פלילית), בעל משרד עורכי דין בתל אביב שייצג מאות נסחטים שנפלו בפח ונסחטו ברשת, בפייסבוק, בסקייפ, בווטסאפ ובאמצעות היוטיוב – על ידי כנופיות סוחטים מרחבי העולם ובניהם ידוענים, חברי כנסת, אנשי עסקים ששאלו עצמם איך להתמודד עם סחיטה ברשת?

במשרדנו עורכי דין מומחים לעבירות מחשב ולסחיטה באינטרנט, אנו פועלים מתוך שיקול דעת וניסיון רב בניהול משברי סחיטה וירטואלית, ובשיטת פעולה ייחודית למשרדנו אשר נוסחה בשיתוף מומחים לאבטחת מידע, הגנה על הפרטיות ופשיעה ממוחשבת. כל אלו נשענים על פרוטוקולים והמלצות של גופי בטחון ושיטור בין לאומיים ובניהם האינטרפול.

כל תיקי הסחיטה שנוהלו במשרדנו הסתיימו בניצחון מוחץ על הסוחטים! ברוב המוחלט של התיקים, אף מנענו את הפצת הסרטון לחברים ולקרובי המשפחה של הלקוח. נפלת קורבן לסחיטה ברשת? פנה בהקדם למשרד עורכי דין לעבירות מחשב אלעד שאול והגן על עצמך כאן ועכשיו!

5 מתוך 5 - (1 הצבעות)
שאלות ותשובות
1. לא לשלם לסוחט. 2. למשוך זמן ככל האפשר. 3. לפנות בדחיפות לעורך דין מומחה בסחיטה ברשת. פרטים נוספים במאמר.
לא. זו הטעות החמורה מכולן.
כן. אמנם לא ב-100% הצלחה, אך שיטת הפעולה שלנו ממזערת את סיכויי ההפצה בצורה דרמטית.
בהחלט. פנה אלינו להמשך פרטים.
זקוקים לייעוץ אישי בנושא איך להתמודד עם סחיטה ברשת?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה:
תרצו לחזור לנקודה מסוימת בכתבה?
כותב המאמר
עורך דין אלעד שאול
עורך דין אלעד שאול
שותף מייסד במשרד. מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחומי עבירות מחשב, סייבר, מרמה והונאה ועבירות צווארון לבן. מוסמך מטעם גופי ממשל בארץ, באירופה ובארה"ב לניהול סיכוני סייבר, הגנת הפרטיות וניהול משברים.

עו"ד אלעד שאול בפייסבוק • עו"ד אלעד שאול ביוטיוב • מייל אישי [email protected]

מאמרים נוספים בתחום
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה
לקוחות ממליצים
עו"ד אלעד תמיד זמין ליעוץ ומענה. נעזרתי בשירותיו מס פעמים
Sharon E.
Sharon E.
16:53 04 Apr 16
תותח על
Uri N.
Uri N.
09:12 25 Sep 17
הייתי בסיטואציה קשה. והגעתי אליו ממש במקרה. לא ידעתי לאן אני נכנס, הייתי מבולבל והרוס, עד שהגעתי אליו. הוא פשוט הקשיב לי, והעמיד אותי על 2 רגליי. פרס בפניי את האפשרויות והיה לצידי לכל אורך הדרך.רוצה לשבח ולהגיד שעו"ד אלעד שאול אדם ענק עם לב יותר ענק, נלחם בשבילי ותמך בי, ולא הרפה. גם כשהייתי נודניק בשיחות, ידע להסביר, עד שאבין ואדע הכל.תודה לך! אין ספק שאלוהים שלח לי אותך. המלאך השומר שלי.
Shay B.
Shay B.
15:03 21 Nov 19
זה העו"ד שתרצה/י לפנות אליו. יסודי, מקצועי, רציני. עזר לי בשני מקרים, והשיג את התוצאה הרצויה. ממליץ בחום!
Meir B.
Meir B.
15:22 25 Nov 19
אלעד בחור נחמד רציני והכי חשוב - מקצועי הוא העניק לי שירות מעולה.שירות אישי ומקצועי. תמיד פנוי לשאלה או התייעצות, תמיד רוצה בטובתי ותמיד נחמד.אלעד הוא מקצוען אמיתי, ידעתי שאני בידיים טובות מהרגע הראשוןהשירות שהוא מעניק הוא מעולה ואמיתי בלי משחקים, עורך דין לאנשים שחשוב להם שהעבודה תבוצעיש בעלי מקצוע אמיתיים ויש בעלי מקצוע שעושים הרבה רעש, ההבדלים הם שאלה שעושים רעש וצלצולים לא באמת עושים את העבודה ואלעד בהחלט עושה את העבודה על הצד הטוב ביותראין לי ספק שאפנה ואשתמש בשירותיו של אלעד גם בעתיד במקרה הצורךתודה רבה עו''ד אלעד שאול
daniel D.
daniel D.
07:51 10 Sep 23
שלום רב,רוצה להגיד רק שאין עורכי דין מקצועיים ואמינים כאלה. עונה על כל שאלה, בן אדם מאוד מקצועי שעזר לי באמת המוןרוצה להמליץ עליו וכל מי שיקח את השרותים שלו לא יצטער על זה.ממליץ בחום פשוט אלוף☝️🙏
איציק ק.
איציק ק.
04:53 04 Sep 23
Efficiency, professionalism, quickness, well hearted gentleman !
Stephane P.
Stephane P.
08:43 24 Aug 23
‏בן אדם משכמו ומעלה אמין!!!
Bar T.
Bar T.
08:28 07 Aug 23
הטופ של הטופ!שירות ומקצועיות ללא פשרות,לא "חושב" אלא גר מחוץ ל"קופסא"תודה רבה על טיפול מסור ויעיל 🙏🏻
משה כ.
משה כ.
18:48 26 Jul 23
שירות מדהים!
david H.
david H.
18:33 13 Jun 23
אלעד, אהרן והצוות מעולים מצוינים משכמם ומעלה.
Menashe
Menashe
08:07 14 Feb 23
באמת בן אדם טוב ועוזר תודה רבה ממליץ בחום
אורים ש.
אורים ש.
11:29 10 Nov 22
דיברתי עם אלעד בטלפון לגבי מקרה שהייתי צריך עזרה לגביו.בסופו של דבר עברתי את התהליך איתו וגיליתי אדם מקצועי שיודע להגיד את המילה הנכונה ולתת לך תחושת ביטחון.מאוד מקצועי - ממליץ בחום
John C.
John C.
13:04 28 Oct 22
עו"ד פלילי נהדר, אדם קשוב, מקצועי, מבין עניין, יצירתי מאוד ובעל כושר שכנוע. ייצג אותי בתיק של תלונת שווא על הטרדה מינית וגם בחקירה תחת אזהרה בחקירה במשטרה. תודה לאל התיק נסגר מחוסר אשמה ואין לי מילים איך להודות לו!
arie B.
arie B.
09:56 26 Apr 22
לעורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול היקרים,אין מילים שיכולו להביע את הערכתנו על העזרה והנתינה, על המאמצים הענקיים שעשיתם למעננו,על האוזן הקשבת בכל רגע נתון,תודה על הסבלנות ועל ההשקעה המתמדת והבלתי פוסקת,על כך שאתם רואים את האדם עצמו ואת מכאוביו לפני הכל, תודה שהחזרתם לנו את החיים למשפחה.אתם הבחירה הכי טובה שעשינו,תודה על הכל מכל הלב והנשמה.
ornat H.
ornat H.
17:24 20 Apr 22
עורך דין אלעד שאול הוא העורך דין הפלילי הכי טוב שיצא לי להכיר !מעבר לאישיותו הייחודית הוא מקצועי ברמות.ממליצה בחום לכל מי שנזקק לעזרה בתחום הפלילי וניהול משברים לא לחשוב פעמיים ולצלצל לאלעד!!
בר י.
בר י.
13:26 20 Apr 22
עו''ד מקצועי שמכיר טוב טוב כאב של לקוחות עם ארגז כלים חשוב לפתרון כל סוגיה! פשוט תותח!
yael E.
yael E.
13:15 20 Apr 22
עו''ד מספר 1. בן אדם רציני, מקצועי ויסודי!
Marina G.
Marina G.
12:39 20 Apr 22
עורך דין פלילי אלעד שאול היה באמת הדבר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי, השירות,היחס האישי,ההקשבה ,רואים שבאמת אכפת לו לעזור לך והוא רוצה בטובתך. אני שמעתי דברים טובים על אלעד,אבל מעולם תיארתי שהוא יעלה על כל הציפיות שלי, פשוט תודה,אני יודע בוודאות שבלעדיך לא הייתי מגיע לאותם תוצאות,אלוף אלוף אלוף!!
רון ח.
רון ח.
12:34 20 Apr 22
חביב, מקצועי, מלא בידע. מומלץ בחום!
Emily A.
Emily A.
12:18 20 Apr 22
ממליצה מאוד משרד עורכי דין מקצועי , איכותי , אלופים בשרות 🙏🙏
מירי מ.
מירי מ.
14:48 12 Jan 22
ממליצה בחום מדובר באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ביותר אדיבים לוחמניים ומה לא בקיצור מספר 1 בארץ נקודה
הדר א.
הדר א.
14:30 12 Jan 22
מדובר במקצוענים אמתיים אנשי שירות ברמה הגבוהה ביותר משרד שאני מכנה אותו לוחמים ,שירותים רגישים עם הסבר פנים ללקוח בכל שעה והכי חשוב לוחמניים ממליץ לכולם שירות מספר 1 בארץ 🙏🙏
david M.
david M.
14:27 12 Jan 22
מקצוען אמיתי.
Tomer
Tomer
10:41 25 Dec 21
במקרה הגעתי למשרד של עו"ד אלעד שאול, ואני חייב לציין שהטיפול שלו במקרה שלי היה יוצא דופן!!! האיכפתיות שלו, החריצות, המקצועיות והיחס האישי - אלה לא רק סיסמאות, ככה הוא מתנהל!!! ממליץ בחום!!!!
מיכאל ו.
מיכאל ו.
18:30 20 Dec 21
תודה על השירות המשפטי והטיפול המצוין אני מעריך אותך
ציון א.
ציון א.
11:17 12 Sep 21
מאוד נדיר בעולם הזה למצוא עו״ד כלכך מקצוען ומסור. לבחור בו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו, ובתחום הזה ההחלטה הזאת יכולה להיות גורלית. עובד מסביב לשעון, מקדיש תשומת לב לכל תיק, וחד ומדויק בצורה בלתי רגילה. ממליצים מאוד מאוד על עו״ד אלעד שאול לכל צורך של עו״ד פלילי.
KC
KC
07:29 30 Jun 21
עו"ד אלעד שאול הוא עו"ד מנוסה ומקצועי, טיפל בי במקצועיות ובמסיקות והביא לתוצאה המבוקשת.תודה רבה.
אורן בן ס.
אורן בן ס.
11:44 21 Jul 20
אף פעם לא תיארתי לעצמי שיצטרך עורך דין פלילי. מצאתי את החי טוב בעולם באחריות. חביייבייי
מופיד ת.
מופיד ת.
20:59 20 Jul 20
אלעד שאול הוא עורך דין פלילי מצוין! ממליץ
Dani A.
Dani A.
19:48 08 Jul 20
איכות השירות יוצאת מגדר הרגיל.כל יעוץ - יעוץ.כל עצה - עצה.הופתעתי לגלות עו"ד מבריק וחריף, אסטרטג מנוסה שהרגיש לי קצת כאילו חוזה את הנולד.... Briliant!
Gal W.
Gal W.
21:02 29 Jun 20
העורך דין הכי טוב בארץ לעבירות מחשב וסייבר. הגעתי אליו אחרי שעברתי עורך דין חאפר שאיכזב מאוד. עו"ד שאול עשה עבודה מרשימה לאללה! שוקראן חביבי
Wisam F.
Wisam F.
20:51 29 Jun 20
עו"ד מתחשב ענייני שממש הציל אותי ואת משפחתי..
Roy K.
Roy K.
09:05 23 Oct 17
תמיד תודה
איציק א.
איציק א.
18:57 05 Apr 16
ממליצים בחום!
יהודה ושלהבת ש.
יהודה ושלהבת ש.
13:38 05 Apr 16
בתור אחד שחלק איתו חדר כמתמחה בפרקליטות מחוז תל אביב פליל, אוכל לומר בלב שלם שהוא אחד המוכשרים שנתקלתי בהם...
לואי ע.
לואי ע.
03:58 05 Apr 16
אלוף
אורטל ל.
אורטל ל.
18:13 04 Apr 16
ממליץ.
Joe A.
Joe A.
23:22 05 Mar 16
עורך דין מעולה!! יחס אישי מצויין!שירות אמין הגון ויסודימומלץ ביותר!!!
dor E.
dor E.
21:25 26 Feb 16
העורך דין הפלילי ה כ י מקצועי, יסודי וחד!!!
נטע צ.
נטע צ.
20:21 20 Feb 16
עו"ד מקצוען!
נדב ש.
נדב ש.
20:09 20 Feb 16
אנושי, ישר אמין ונאמן
שירלי ר.
שירלי ר.
19:47 20 Feb 16
מקצועי, אחראי ואמין.
Ronen A.
Ronen A.
19:15 20 Feb 16
קודם כל אדם מדהים, ולאחר מכן עורך דין מנוסה הבקיא ברזי המשפט. עלה והצלח!
אסף ד.
אסף ד.
18:36 20 Feb 16
מבריק
אליהו א.
אליהו א.
18:26 20 Feb 16
.אמין חד ומפולפל
yacov y
yacov y
18:25 20 Feb 16
מלך
Carmel A.
Carmel A.
17:11 20 Feb 16
עו"ד שאול אלבז, עו"ד ברמה גבוהה, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית, בעל יחסי אנוש מעולים ושירות מקצועי, אמין ואדיב ביותר. מומלץ מאוד!
עדי משה ב.
עדי משה ב.
16:59 20 Feb 16
מקצועי ואמין!
Nir R.
Nir R.
16:51 20 Feb 16
מקצועי ואמין !!
הודיה ש.
הודיה ש.
16:43 20 Feb 16
עו״ד שאול אלבז הוא עו״ד מצוין ומומלץ מאוד! לא תתאכזבו. מקצועי מאוד,אמין ונעים הליכות.
Sharon S.
Sharon S.
16:35 20 Feb 16
אדם שמבין עניין בעל תשוקה וכישרון למקצוע
Yotam H.
Yotam H.
16:32 20 Feb 16
js_loader
לשיחת ייעוץ עם עו״ד אלעד שאול, ללא עלות וללא התחייבות, חייגו עכשיו!
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה