חקירה במוסד לביטוח לאומי

איך להתמודד בחקירת ביטוח לאומי

חקירה בביטוח הלאומי היא חקירה פלילית לכל דבר ועניין ומשמעות הדברים היא ברוב המקרים שהנך חשוד בקבלת דבר במרמה מהביטוח הלאומי, זיוף מסמכים או שימוש במסמכים מזויפים על מנת לקבל קצבאות שאינן מגיעות לך או במטרה להתחמק מתשלומים המגיעים לביטוח הלאומי. עורך דין פלילי אלעד שאול, מומחה בניהול תיקי מרמה והנאה של הביטוח הלאומי מסביר את זכויות הנחקר בביטוח לאומי.

 

זומנתי לחקירה בביטוח לאומי, מה עלי לעשות?

חשוב להבין, הונאת ביטוח לאומי היא עבירה חמורה שבצידה עונשי מאסר ועונשים נלווים. זימון לחקירה בביטוח הלאומי אמורה להדליק לנחקר נורת אזהרה אדומה בוהקת ומהבהבת. כלל הברזל הראשון והחשוב מכולם – ברגע שזומנת לחקירה בביטוח הלאומי פנה מיד להתייעצות עם עורך דין פלילי מומחה בייצוג חשודים ונאשמים בהליכים מול ביטוח לאומי ומוסדות המדינה השונים.

דע לך, כל מה שתאמר בחקירה, ומה שתימנע מלהגיד עשוי לשמש נגדך לאחר מכן בבית המשפט. ולכן, חשוב להסתייע בעורך דין בשלב החקירה על מנת לוודא שדברים שחייבם להיאמר יאמרו , ודברים שאסור לומר לא יאמרו ! זומנת לחקירת ביטוח לאומי? פנה לעו"ד פלילי בטלפון 0522333730.

 

אגף חקירות בביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי הוא אחת מקופות הכספים הגדולות במדינת ישראל, הביטוח הלאומי אמון על עשרות מיליארדי שקלים ובין היתר משלם מיליארדי שקלים לאזרחי המדינה בשעתם הקשה ביותר, בהגיעם לגיל זקנה, בשעת מחלתם או בתקופת אבטלה מהעבודה. מן העבר השני, גובה הביטוח הלאומי מיליארדי שקלים מאזרחי המדינה בכל שנה וזאת על מנת לממן את הוצאותיו המתוארות לעיל.

על מנת לצמצם את תופעת ההונאה בביטוח הלאומי, פועל אגף חקירות מקצועי אשר כולל חוקרים וחוקרות מיומנים אשר עושים ימים כלילות על מנת לאתר הונאות בביטוח הלאומי ולחקור את החשודים בביצוע העבירה. אגף החקירות פועל מכוח חוק הביטוח הלאומי אשר מקנה לחוקרי המוסד זכויות לחקור ואף לערוך חיפוש בביתם של נתמכי הביטוח הלאומי כאשר מתעורר חשד לביצוע עבירה של הונאה, זיוף או קבלת דבר במרמה.

כל אימת שיחשדו באגף החקירות כי אזרח הונה את הביטוח הלאומי יפתח נגד אותו אזרח תיק חקירה והוא יזומן לחקירה בביטוח הלאומי.

 

האם חוקרי ביטוח לאומי יכולים להגיע אלי הביתה?

כן! מכוח סעיף 146 לחוק הביטוח הלאומי חוקרי הביטוח הלאומי רשאים להגיע לביתו של אדם בכל עת סבירה, וגם ללא כל חשד, ולבצע חקירה שלו ושל יושבי הבית. ככל שיתעורר חשד לביצוע עבירה, יכולים החוקרים לזמן את החשוד לחקירה בביטוח הלאומי ולפתוח תיק חקירה אשר בסופו עשוי החשוד לעמוד לדין.

במקרה שמתעורר חשד לביצוע עבירה, יכולים חוקרי הביטוח הלאומי לערוך חיפוש בביתו של החשוד ולתפוס חפצים ומסמכים במסגרת החקירה – ובחלק מן המקרים אף לערב את המשטרה שיכולה לבצע חיפוש ביבתו של הנחקר ללא צו ואף לעצור את הנחקר.

 

מה עלי לדעת לפני חקירה בביטוח לאומי?

ראשית, מדובר במעמד מלחיץ ומרתיע אשר עשוי להפוך לאישום והליך פלילי מייגע, יקר הכרוך בסיכונים לחירותו של הנחקר. על כן, מומלץ לנהל כל הליך של חקירה מן ההתחלה ועד לסוף בליווי צמוד של עורך דין פלילי. בין כה וכה, מצרף לכם עורך הדין הפלילי אלעד שאול מספר דגשים לקראת חקירה בביטוח הלאומי:

ראשית, דעו שחוקר הביטוח הלאומי מחויב להזהיר אתכם בתחילת החקירה שהנכם נחקרים תחת אזהרה בחשד לעבירה פלילית. כמו כן, עליו לציין באיזו עבירה אתם חשודים (זיוף, הונאה, שימוש במסמך מזויף וכדומה). לאחר מכן, על החוקר לומר לכם שזכותם להיוועץ עם עורך דין ואינכם חייבים לומר דבר. בשלב זה, בקשו לעצור את החקירה ולהתקשר לעורך דין בטלפון 0522333730.

דעו, שיש לכם את הזכות לשמור על שתיקה ולא לומר דבר, וזאת על מנת שלא תפלילו את עצמכם. חשוב להבין, מה שתאמרו בחקירתכם ייכתב או יוקלט ויעמוד בפני בית המשפט בהמשך. לכן, חשוב מאוד להגיד את הדברים הנכונים, באופן הנכון ולהימנע מאמירות מפוקפקות, לא חכמות אשר עשויות להשתמע לשתי פנים ולסבך אתכם בפלילים.

 

האם חוקרי ביטוח לאומי יכולים ערוך חיפוש בביתי עקב חשד להונאת ביטוח לאומי?

בנסיבות מסוימות, כן! סעיף 383 לחוק הביטוח הלאומי מאפשר לחוקרי הביטוח הלאומי לערוך חיפוש בביתו של חשוד בהונאה, להיכנס לכל מקום בו החשוד נמצא, בין אם ביתו ובין אם מקום עבודתו, לבצע חקירה של החשוד, לחקור אנשים נוספים אשר קשורים אליו או נמצאים בקום, לתפוס מסמכים וחפצים אשר נחוצים לצורך ביצוע החקירה והכל בתנאי שניתן צו חיפוש על ידי שופט בית משפט השלום.

אם לא קיים צו כזה, החיפוש בביתו של מבקש הגמלה או הקצבה יכול להיערך באופן חוקי אך ורק בהסכמת החשוד. חשוב לציין בשלב זה, שאם אין צו של בית משפט, יכול החשוד לסרב לעריכת החיפוש מבלי שתהיה לכך כל השלכה לאחר מכן וחוקרי הביטוח הלאומי יאלצו לחזור על עקבותיהם ולבקש צו מבית המשפט.

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

ייצוג משפטי מוביל בתחומי המשפט הפלילי!

 

עורך דין ליווי לחקירה בביטוח לאומי

אלעד שאול, עו"ד פלילי המתמחה בעבירות הונאה ומרמה בדגש על הביטוח הלאומי, מכיר את כל תרגילי החקירה של חוקרי הביטוח הלאומי מייעץ ללקוחותיו על בסיס יומי כיצד לשמור על חפותם בחקירת המשטרה או חקירת ביטוח לאומי. חשוב להבין, החוקר שעומד מולכם הוא בעל מקצוע מיומן אשר יודע בדיוק כיצד לתמרן אתכם לומר את מה שהוא רוצה שתאמרו. אשר על כן, דרשו להתייעץ עם עורך דין מיד עם זימונכם לחקירה.

 

חקירה עקב הונאת הביטוח הלאומי

כל אדם אשר הגיש בקשה לקבלת גמלה או קיצבה מהביטוח הלאומי, או הגיש בקשה להנחה או לפטור מתשלומים לביטוח הלאומי עשוי למצוא את עצמו מזומן לחקירה במוסד לביטוח לאומי. חשוב לדעת כבר עכשיו, חקירה בביטוח הלאומי היא עניין רציני אשר עשוי להתפתח בן רגע להליך פלילי מלא הטומן בחובו עונשי מאסר ועונשים נוספים. עו"ד פלילי אלעד שאול מסביר כיצד להתמודד עם חקירת ביטוח לאומי.

 

חקירה בחשד להונאת הביטוח הלאומי

הונאת הביטוח הלאומי היא במרבית המקרים הונאה בנסיבות מחמירות. מדינת ישראל רואה בחומרה קבלת כספים במרמה מקופת המדינה או הימנעות מתשלום תוך זיוף או עבירות מרמה כאלה ואחרות. מכוח העובדה שהמוסד לביטוח לאומי מחזיק באמתחתו את אחד מתקציבי המדינה המשמעותיים – כל הונאה של הביטוח הלאומי נתפסת בחומרה רבה המתבטאת בכתבי אישום חמורים ובענישה.

חקירה בחשד להונאת ביטוח לאומי עשויה להיפתח בכל עת, נגד כל אזרח או אדם אשר מקבל גמלה או קיצבה, ביקש לקבל כספים מהביטוח הלאומי, לא משלם כספים לביטוח הלאומי או ביקש להפחית את התשלומים לביטוח הלאומי.

 

השלכות של חקירה בביטוח לאומי

חקירה בביטוח לאומי היא חקירה פלילית לכל דבר ועניין, כמו חקירה במשטרה ולעתים אף חמור מכך. לפיכך, לנחקר בביטוח הלאומי שלל זכויות מכוח חוק סדר הדין הפלילי ובין היתר הזכות להתייעץ עם עורך דין, זכות השתיקה והזכות שלא להפליל את עצמו.

אדם אשר נחקר תחת אזהרה במוסד לביטוח לאומי בחשד להונאה, זיוף או קבלת דבר במרמה, צריך לפנות בהקדם האפשרי להתייעצות עם עורך דין פלילי על מנת לשמור על מלוא זכויותיו. דע לך, ישנן זכויות שאינך מודע להן ועליך לעמוד על קבלתן. כמו כן, ישנן חובות שעליך למלא כנחקר ואם לא תמלא אותן אתה עשוי לפגוע בחפותך.

לכן, ברוב המוחלט של המקרים, כאשר אדם מזומן לחקירה בביטוח הלאומי, עליו להתייעץ עם עורך דין פלילי באופן מיידי ואף לשקול ליווי מצד עורך הדין אל יחידת החקירות של המוסד על מנת לוודא שמלוא זכויותיך כנחקר נשמרות.

 

האם אפשר להיכנס לכלא על הונאת ביטוח לאומי?

בהחלט כן. הונאת ביטוח לאומי יכולה להתבצע באמצעות זיוף מסמכים, עבירה שבצידה עונשי מאסר של עד שלוש שנות מאסר ואף באמצעות קבלת דבר במרמה עבירה פלילית שבצידה עונש מאסר של עד חמש שנות מאסר.

כאמור לעיל, מדינת ישראל לא אוהבת שגונבים ממנה כסף, מקבלים ממנה כסף במרמה ומונעים ממנה לקבל את הכספים והמיסים המגיעים לה מכוח החוק. לכן, כתבי אישום המוגשים לאחר חקירה בביטוח לאומי מוגשים על ידי מחלק התביעות של יחידת להב 433 במשטרת ישראל והיחידה לפשיעה כלכלית – יחידות על במשטרה המקבילות ל FBI האמריקאי.

 

אפשר להגיע עם עורך דין לחקירת ביטוח לאומי?

ניתן להתייעץ עם עורך דין לפני החקירה באופן מסודר במשרדו של עורך הדין תוך עיון במסמכים והכנת קו הגנה בהתאם לחוק. כמו כן, ניתן להתייעץ עם עורך הדין טלפונית מיד עם תחילת החקירה על מנת להבין את זכויותיך ולחדד את הדגשים שניתנו במהלך הייעוץ הפרונטלי, ובמקרים נוספים ניתן אף להגיע עם עורך הדין אל היחידה החוקר ולזכות לליווי לכל אורך ההליך.

ואולם, חשוב להדגיש שהנחקר במדינת ישראל לא זכאי לנוכחות עורך דין בחדר החקירות עצמו ולכן עורך הדין יכול ללוות את הנחקר ליחידה החוקרת ולהמתין לו מחוץ לחדר החקירות, לייעץ לו במידת הצורף ולפעול מידית אם מופרות זכויותיו של הנחקר או שהוחלט על מעצרו.

 

עורך דין פלילי לייעוץ בחקירת הונאה של המוסד לביטוח לאומי

עורך דין פלילי אלעד שאול הוא סנגור פלילי בעל משרד עורכי דין פליליים מנוסים אשר עוסקים בליווי, ייעוץ וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים משפטיים. המשרד מתמחה בעבירות מרמה והונאה, ובעיקר בתחום רשויות המס של מדינת ישראל, מס הכנסה, מע"מ, המכס והמוסד לביטוח לאומי.

משרדנו מעניק שירות משפטי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ונלחם על חפותם של לקוחות המשרד בחירוף נפש וללא פשרות, כמצופה מעורך דין פלילי המייצג את לקוחותיו באופן פרטי. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת בטלפון או באמצעות טופס השארת הפרטים.

5 מתוך 5 - (1 הצבעות)
שאלות ותשובות
ראשית אנו ממליצים לפנות לעורך דין פלילי לקבלת ייעוץ ראשוני. חקירות בביטוח הלאומי יכולות להיות פוגעניות מאוד ולהסתיים בסנקציות כספיות והליכים פליליים.
לחוקרי הביטוח הלאומי יש סמכויות חקירה בשני מישורים: פלילי וביטוחי. בחלק מהמקרים זימון לחקירה בביטוח לאומי מסמל על פתיחה בחקירה פלילית במעורבות משטרת ישראל, ובחלק אחר החקירה היא חקירה ביטוחית שמתרכזת בעיקר בשלילת זכויות, קצבאות וכספים. חשוב לציין שחקירה שהחלה כחקירה ביטוחית יכולה להפוך לפלילית בכל שלב, אם תתגלה עבירה פלילית שבוצעה.
חד משמעית כן. הפרקטיקה הזו זכתה לביקורת רבה, אך חוקרי הביטוח הלאומי מבצעים מעקבים סמויים אחרי מבוטחים, לפעמים באמצעות חוקרים פרטיים, ומצלמים אותם בשגרת היום.
ברוב המקרים עורך דין פלילי מטעמכם רשאי ללוות אתכם לחקירה ולייעץ לכם, אך לא להיכנס לחדר החקירות עצמו. במקרים מסוימים רשאי עורך הדין לשהות אתכם בחדר החקירות לאורך כל התהליך.
זקוקים לייעוץ אישי בנושא חקירה במוסד לביטוח לאומי?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה:
תרצו לחזור לנקודה מסוימת בכתבה?
כותב המאמר
Picture of עורך דין אלעד שאול
עורך דין אלעד שאול
שותף מייסד במשרד. מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחומי עבירות מחשב, סייבר, מרמה והונאה ועבירות צווארון לבן. מוסמך מטעם גופי ממשל בארץ, באירופה ובארה"ב לניהול סיכוני סייבר, הגנת הפרטיות וניהול משברים.

עו"ד אלעד שאול בפייסבוק • עו"ד אלעד שאול ביוטיוב • מייל אישי [email protected]

מאמרים נוספים בתחום
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה
לקוחות ממליצים
מלך👑👑
אוראל א.
אוראל א.
01:50 27 Jul 24
מקצועי, חריף, מפולפל!
Shiran ben H.
Shiran ben H.
08:16 25 Jul 24
עו"ד מקצוען עם חשיבה מחוץ לקופסה, הפועל תוך אסטרטגיה הטובה ביותר במסגרת החוק והפסיקה, כדי להביא לתוצאה משפטית הטובה ביותר עבור הלקוח.
Sima A.
Sima A.
03:47 25 Jul 24
עורך דין מקצועי עם חוש הומור משובח😁
eyal E.
eyal E.
21:32 24 Jul 24
אלעד פשוט אלוף! הוא מכיר את החוקים בצורה יסודית, פשו לסמוך עליו!
בר א.
בר א.
20:56 24 Jul 24
עו״ד אלעד אחד הגדולים בתחום ונשמה טובה עם ראש יצרתי הומוריסטי ריאליסטי אינטליגנטי בצורה חזקה וחבל אחר מהסטנדרט,אני איתך🙏🏼❤️
א. א.
א. א.
18:55 24 Jul 24
מקצועי נחוש ואמיןממליצה על אלעד בחום!
shani K.
shani K.
18:24 24 Jul 24
עורך דין מקצוען, אמין, איכותי!מעביר תוכן והסברים בצורה ברורה ורהוטה
זיו א.
זיו א.
18:21 24 Jul 24
איש אשכולות מקצועי ומיומן. ממליצה בחום.
Rinat E.
Rinat E.
18:17 24 Jul 24
משרד של מקצוענים,שירות מעל ומעבר ללקוחות💪🏾👌🏾
Yechiel M.
Yechiel M.
18:05 24 Jul 24
שירות מקצועי, משרים תחושת ביטחון וסדר מהרגע הראשון.
Ori L.
Ori L.
18:02 24 Jul 24
מקצועי ביותר
תמיר כ.
תמיר כ.
18:02 24 Jul 24
בן אדם מבריק ומקצוען.עורך דין שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות 👌
Rotem H.
Rotem H.
18:02 24 Jul 24
שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.מס 1 בתחום!!!הבחירה בעו״ד אלעד שאול היא חד משמעית הבחירה בניצחון!!!
רחל ק.
רחל ק.
17:38 24 Jul 24
מקצועי אדיב ישר והגון ביותר
lev G.
lev G.
17:34 24 Jul 24
עורך דין חריף, לב ענק והכי חשוב אוהב ישראל.
רותם-בל י.
רותם-בל י.
16:52 24 Jul 24
עורך דין מספר אחת!מקצוען עם ידע נרחב, ממליץ בחום
נתי ח.
נתי ח.
15:25 24 Jul 24
מספר 1 בתחום!!!!!
Moran M.
Moran M.
14:40 24 Jul 24
עו"ד אלעד שאול היקר!מקצוען אמיתי 👌🏻ממדרגה ראשונה 🥇רמה אחת מעל כולם 🏆מומלץ בחום ❤️
רותי כ.
רותי כ.
13:04 24 Jul 24
עורך דין מספר אחת.חריף ומקצוען, ממליצה בחום.
yehudit A.
yehudit A.
12:27 24 Jul 24
אלעד שאול עו"ד בחסד עליון!!תודה על הכלושנפגש בשמחות רק
diana Y.
diana Y.
11:46 24 Jul 24
עורך דין מעולה,עם ניסיון גדול בתחום,הוא לא בא לשחק הוא בא לעבוד והוא רציני,ממליץ
Rangers M.
Rangers M.
11:38 24 Jul 24
עו״ד מהשורה הראשונה! ממליצה בהחלט לכל מי שצריך את תחום ההתמחות שלו ובכלל.תודה על הכל ☺️
Oshrat B.
Oshrat B.
11:36 24 Jul 24
חייבת להמליץ על עו"ד אלעד שאול, עורך דין הכי ומקצועי וחד מחשבה, אמין,ישר,וחריף שיש!תמיד זמין לכל שאלה, ובעיה, מבהיר הכל באופן ברור ומקצועי, אין תהיות או פינות לא סגורות,מענה מהיר בכל שעה ביום, עו"ד אלעד שאול מקנה שקט נפשי לאורך כל הדרך, ממליצה בחום ללא צל של ספק שתיהיו מרוצים!.תודה רבה עו"ד אלעד על עבודת הקודש שלך.
Odelia P.
Odelia P.
11:20 24 Jul 24
עו"ד אלוף!!
תהלה-רעות ב.
תהלה-רעות ב.
11:11 24 Jul 24
מקצוען אמיתי! המלצה חמה
Tomm V.
Tomm V.
11:09 24 Jul 24
התייעצתי עם עו"ד אלעד. התרשמתי מעורך דין ובן אדם ברמות הגבוהות ביותר, נתן את המענה המהיר והמקצועי ביותר שיכלתי לקבל.
Guy S.
Guy S.
11:08 24 Jul 24
יחס מעולה, עורך דין שמפנה את עצמו לטובת הלקוח תמיד.אם אצטרך עורך דיו שוב אחזור תמיד!
אוריאל פ.
אוריאל פ.
10:48 24 Jul 24
עו"ד בין החריפים בארץ. נלחם עם השיניים (והשכל) כדי להוציא אותך מכל צרה!
Tomer A.
Tomer A.
08:09 24 Jul 24
שירות מצויין !שנון, חברותי והכי חשוב - מקצוען !
Marom A.
Marom A.
08:00 24 Jul 24
עו"ד בהחלט מקצועי. יחס מאוד מקצועי. בעל ידע רב
Orit E.
Orit E.
07:36 24 Jul 24
העו"ד מספר 1
הדר ו.
הדר ו.
07:16 24 Jul 24
אלוף העולם בהתגלמותו
Ygal T.
Ygal T.
07:01 24 Jul 24
משרד עו״ד הכי מיקצועי שתכירו. אמין עם שרות ברמה הכי גבוהה שיש!!
Dor M.
Dor M.
06:57 24 Jul 24
תותח!!!
Yinon B.
Yinon B.
06:54 24 Jul 24
אני ממליץ בחום רב על עו"ד אלעד שאול.אדם רב תושייה, חכם מאוד, נבון, ויעיל מאוד מאוד.ממליץ בכל פה
מאור ו.
מאור ו.
06:50 24 Jul 24
אדם מיוחד עם ידע מדהים והמון אכפתיות ורצון לעזור בגובה העיניים.. תצליח תמיד
נטלי ס.
נטלי ס.
06:48 24 Jul 24
העו"ד בתחום הפלילי הכי מקצועי שיש.
אור ל.
אור ל.
06:47 24 Jul 24
משרד איכותי ורציני. בקיאים בחומר החוקתי ברמה גבוהה. אדיבים ושמחים לענות לשאלות. בהחלט משרד שאפשר לסמוך עליו. המשיכו כך! עלו והצליחו!
Eilon H.
Eilon H.
06:45 24 Jul 24
עו"ד ברמה גבוההמתן שירות אישי ואיכותי.
Renana Amiel Ben H.
Renana Amiel Ben H.
06:45 24 Jul 24
שירות מקצועי ביותר ואדיבות רבה,יחסי אנוש מעולים.ממליצה בחום.
תהל ע.
תהל ע.
06:41 24 Jul 24
עו״ד אלוף משכמו ומעלה וכל מילה מיותרת!
Meital D.
Meital D.
06:41 24 Jul 24
איש נדיר וטובנהנה לעקוב אחריו
חזקי ג.
חזקי ג.
06:39 24 Jul 24
ע"וד דין אם לב ונשמה נותן הרבה מעבר לע"וד אין עלייך תודה אלעד שאול
ישי ר.
ישי ר.
06:10 24 Jul 24
אלעד היקר ושות' מקצועיים ביותר בתחום. השירות אדיב, מסביר הכל באופן מפורט ומאפשר ללקוח להבין את התיק ואת ההשלכות של כל צעד שיעשה.מי שכבר נכנס לסיפור שמצריך עו"ד בסמיכות אליו, שיזכור את השם אלעד שאול, וכבר חצי מהבעיה נפתרה.מומלץ בחום.
אוהד כ.
אוהד כ.
05:55 24 Jul 24
עורך דין שאול ממה שלמדתי להכיר ולעקוב עורך דין רציני שחושב מחוץ לקופסא ותמיד דואג ללקוחות שלו ותמיד יעשה הכל בשבילם במסגרת החוק בכל שעה .
דודו ס.
דודו ס.
05:37 24 Jul 24
חד כמו תער, שירות מקצועי, מספר 1 בתחום.
דוד ה.
דוד ה.
05:14 24 Jul 24
עו''ד מהשורה הראשונה, אנושי ומקצוען!מומלץ ביותר
מנדי ב.
מנדי ב.
04:56 24 Jul 24
מקצוען, חד וברור. כל מה שצריך מעו"ד בתחום הזה.מומלץ!
בן פ.
בן פ.
04:53 24 Jul 24
מקצועי ורהוט , שנון ובעל קריזמה שחסרה לכמה מעו״ד שאני מכירה
Shira C.
Shira C.
04:43 24 Jul 24
בכל יום רואים אלפי עורכי דין אבל לא בכל יום רואים עורך דין שתופס את תשומת הלב שלך, שמדבר ממקום כנה ואמיתי, שמשדר רצינות חכמה ומקצועיות, אחד כזה שעושה למקצוע עריכת הדין שם טוב.מבחינתי ככה צריך להיות הסטנדרט של כל עורך דין, קודם כל בנאדם אחרי זה עורך דין ממולח מקצוען. תודה שבאנו.
Gal B.
Gal B.
00:08 24 Jul 24
מספר 1 בתחומו! עו״ד מקצועי, יסודי ואנושי.נותן שירות ברמה גבוהה וקפדנית, ממליצה בחום.
אורלי ג.
אורלי ג.
23:30 23 Jul 24
אם אתם מחפשים עו״ד מבריק, מקצועי, סופר שירותי וכנה אלעד זה האיש!ממליץ בחום.
Zevi P.
Zevi P.
23:14 23 Jul 24
אלוף, קשוב, ומקצועי
לאה מ.
לאה מ.
22:52 23 Jul 24
עורך דין מקצוען שנותן את האמת בפרצוף בלי מסכות.
שמואל ב.
שמואל ב.
22:52 23 Jul 24
עורך דין מס׳ 1!!!!!🏆
rozan A.
rozan A.
22:50 23 Jul 24
נאמן לדרכו, ולטובת עמו. בין העו"ד הבודדים עם עקרונות שלא מתייפיפים.
שרה ש.
שרה ש.
22:41 23 Jul 24
מקצועניות וכנות
ריקי רוזנפלד // א.
ריקי רוזנפלד // א.
22:40 23 Jul 24
עורך דין ענייני שלא מפחד להגיד את האמת גם אם היא כואבת!
ori Z.
ori Z.
22:40 23 Jul 24
משדר ידע רב ומקצועיות
ruchami E.
ruchami E.
22:33 23 Jul 24
אלוף!!
Batsheva B.
Batsheva B.
22:25 23 Jul 24
משרד של מקצוענים
שמעון ב.
שמעון ב.
22:21 23 Jul 24
כריש ללא ספק
מיכל ק.
מיכל ק.
22:00 23 Jul 24
לא צרכתי את שירותיו של אלעד שאול כעו״ד אך התרשמתי מתכונותיו הבולטות שודאי מעידות על בעל המקצוע שהוא. ניכר שמדובר באדם ישר והגון.
Shira B.
Shira B.
21:58 23 Jul 24
אלעד היקר עורך דין הגון וישר,פניתי אליו לצורך ייעוץ וקיבלתי מענה מהיר, חד ומקצועי ביותר.ממליצה בחום רב!
keren S.
keren S.
21:55 23 Jul 24
מקצוען, יסודי ואנושי!
Roni C.
Roni C.
21:53 23 Jul 24
js_loader
לשיחת ייעוץ עם עו״ד אלעד שאול, ללא עלות וללא התחייבות, חייגו עכשיו!