עבירות ביטוח לאומי

חקירה בביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי גובה ממרבית אזרחי המדינה סכומי כסף גדולים על בסיס חודשי כדמי ביטוח המבטיחים קיום בכבוד גם במצב בו יזדקקו לגמלה, הבטחת הכנסה או דמי אבטלה. כידוע, היכן שמצוי כסף גדול מצוית גם הזדמנויות לעבריינות מרמה, הונאה, זיוף וקבלת דבר במרמה.

לכן במוסד לביטוח לאומי קיים גוף חוקר אשר תפקידו לאתר את המבוטחים אשר מקבלים קצבאות, כספית ותגמולים מהביטוח הלאומי במרמה, לעיתים תוך זיוף מסמכים ומצג שווא. עורך דין פלילי אלעד שאול, שותף מייסד בפירמת עורכי הדין אלעד שאול ושות', מסביר כיצד להתמודד עם זימון לחקירה בביטוח הלאומי, קבלת כתב אישום מביטוח לאומי ועוד.

 

הונאת ביטוח לאומי

ישנן מספר סוגי הונאות אפשריות הנוגעות למוסד לביטוח לאומי. הראשונה, הונאה של מעסיקים ובעלי עסקים במטרה להימנע מתשלום לביטוח הלאומי או להפחית את התשלום לביטוח הלאומי. הונאת בעלי עסקים נעשים לרוב באמצעות זיוף מסמכים, טענות סרק, מצגי שווא וכדומה.

השנייה, היא הונאת הביטוח הלאומי במטרה לקבל קצבאות במרמה, קבלת תגמולים במרמה או כל מענק כספי אחר מהמוסד לביטוח הלאומי – שעה שהעבריין לא זכאי להם מלכתחילה.

הונאות אלו מתקיימות לרוב באמצעות העברת מסמכים מזויפים או כוזבים למוסד לביטוח הלאומי, זיוף חתימות, תלושי שכר פיקטיביים, הצהרות כוזבות וחוות דעת רפואיות מזויפות. הונאה של הביטוח הלאומי עשויה להוביל לפתיחת חקירה בביטוח הלאומי ובסופו של דבר גם לחקירה במשטרה, פתיחת תיק פלילי וניהול הליך משפטי פלילי כנגד העבריין.

 

זיוף מסמכים בביטוח לאומי

על מנת לקבל במרמה תגמולים, קצבאות ומענקים מהביטוח הלאומי ישנם עבריינים אשר מוסרים לפקידי המוסד מסמכים מזויפים במטרה ליצור מצג שווא אשר יזכה אותם בכספים המיוחלים. בין היתר, באמצעות זיוף של מסמך ממש, כגון חוות דעת רפואית, תלוש שכר מזויף, אישורי העסקה, אישורי תשלום מיסים ועוד.

אפשרות נוספת, היא באמצעות זיוף חתימות של אדם אחר, מעסיק, עובד, מומחה או כל אדם שחתימתו נחוצה על מנת לקדם את הליך קבלת הכספים והקצבאות.

זיוף מסמך בביטוח לאומי היא עבירה פלילית לכל דבר ועניין (לפי סעיף 418 לחוק עונשין) ודינה בין שנת מאסר לבין שלוש שנות מאסר. ככל עביר פלילי, ניתן להגיש כתב אישום נגד העבריין, לנהל הליך פלילי נגד המזייף ובסופו של יום בתי המשפט מטילים עונשים כבדים, עיצומים כספיים ועונשי מאסר.

 

קבלת דבר במרמה מהביטוח הלאומי

על מנת לקבל במרמה תגמולים, קצבאות ומענקים מהביטוח הלאומי ישנם עבריינים אשר טוענים טענות כוזבות ושקריות בפני פקידי ביטוח לאומי, ומציגים מצג שווא מתוך כוונה לשכנע את הביטוח הלאומי שהם זכאים לכספים או לחילופין, אינם צריכים לשלם כספים מטעמים שאין בהם ממש.

קבלת דבר במרמה מביטוח לאומי היא עבירה פלילית על פי חוק העונשין (סעיף 415 לחוק העונשין) ודינה בין שלוש שנות מאסר לבין חמש שנות מאסר כאשר מדובר בנסיבות מחמירות.

חשוב לציין, הונאת הביטוח הלאומי נתפסת בחלק גדול מהמקרים כהונאה בנסיבות מחמירות, שכן הונאת רשויות המדינה, קבלת דבר במרמה מכספי המדינה או אי תשלום כספים וגריעתם מקופת המדינה תוך מרמה והצגת מצג שווא – מתקבלת בחומרה רבה בעיני בית המשפט ורשויות התביעה.

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

ייצוג משפטי מוביל בתחומי המשפט הפלילי!

 

חקירה בביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי אחראי על מיליארדי שקלים אשר משולמים לאזרחי המדינה בדרך של קצבאות נכות, דמי אבטלה וכדומה. מן העבר השני, אמון על גבייה וקבלת מיליארדי שקלים מאזרחי המדינה, שכירים, עצמאיים ובלתי מועסקים כאחד. לאור היקף הונאות הביטוח הלאומי, העלמת הכספים מהביטוח הלאומי וקבלת הקצבאות במרמה – פועל אגף החקירות בביטוח הלאומי אשר מתמחה באיתור, גילוי וחשיפת הונאות כנגד הביטוח הלאומי.

בחלק מן המקרים פועלים חוקרי ביטוח לאומי באופן אקראי ומזמנים מקבלי קצבאות לחקירה ולתשאול, ובחלק אחר מהמקרים מקבל אגף החקירות בביטוח הלאומי מידע מודיעיני בנוגע לאזרחים אשר קיבלו קצבאות או כספים במרמה, בנוגע לבתי עסק אשר נמנעים מלשלם לביטוח הלאומי תוך הצגת מצג שווא ולגבי שאר הונאות ורמאויות כנגד המוסד.

חוקרי הביטוח הלאומי רשאים לבקר בביתו של מבוטח התובע גמלה או שקיבל גמלה, בכל זמן סביר, על מנת לחקור חשד להונאה בקבלת הגמלה וזאת מכוח סעיף 146 לחוק הביטוח הלאומי. חשוב להדגיש, חקירה בביטוח לאומי עשויה להתפתח עד כדי כתב אישום פלילי וניהול הליך משפטי שבסופו עונשים לא פשוטים לרבות הרשעה בפלילים, קנסות, עונשי מאסר בפועל ועונשי מאסר על תנאי.

לשם ההמחשה, בתום החקירה מעבירים חוקרי הביטוח הלאומי את ממצאי החקירה לגוף התובע במשטרת ישראל (להב 433 והיחידה לפשיעה כלכלית במשטרת ישראל), יחידה הנחשבת ל- FBI הישראלי. לכן, אם זומנת לחקירה בביטוח לאומי פנה בדחיפות אל עורך דין פלילי על מנת לקבל ייעוץ לפני החקירה, ליווי לחקירה במידת הצורך ולוודא שכל זכויותיך כנחקר נשמרות.

מספר כללי ברזל לנחקר במוסד לביטוח הלאומי:

  1. ברר את "הסטטוס" בו אתה נחקר: יש הבדל מהותי בין חקירה תחת אזהרה ובין מסירת עדות. אל תצפה שהחוקר יתנדב למסור לך מידע זה, שאל אותו בעצמך! זכור – ככל שאתה נחקר תחת אזהרה על החוקר להזהיר אותך שהנך נחקר תחת אזהרה בחשד לעבירה פלילית ולמסור לך את סעיף העבירה בו אתה חשוד.
  2. ברר את "סוג העבירה" בה אתה חשוד: על מנת למצות את זכויותיך ולנהל את חקירתך באופן משכל, ברר עם החוקר באיזו עבירה אתה חשוד. העבירות הנפוצות ביותר הן עבירת הזיוף, קבלת דבר במרמה ושימוש במסמך מזויף.
  3. זכותך להתייעץ עם עורך דין: על פי חוק, בתחילת החקירה על החוקר להקריא לך את זכויותיך, בראש ובראשונה עליו לומר לך שזכותך להתייעץ עם עורך דין פלילי וכי אינך מחויב לומר דבר עד שתזכה להיוועץ עם עורך דינך. גם כאן, אל תצפה שחוקר הביטוח הלאומי "יגדל ראש" ויספק לך את מלוא זכויותיך על מגש של זהב. התכונן לחקירה ופנה לייעוץ משפטי מבעוד מועד.
  4. נצל את זכותך והתייעץ עם עו"ד מבעוד מועד: הזכות החשובה ביותר היא זכות ההיוועצות עם עורך דין. נצל אותה. אם קיבלת זימון לחקירה והשכלת לפנות לקבלת יעוץ משפטי מבעוד מועד – מצוין! אם לא, ואתה מצוי בחדר החקירות, בקש לעצור הכל ולהתקשר לעורך דין פלילי. עו"ד אלעד שאול עומד לרשותך בטלפון 03-7775555.
  5. הזכות להימנע מהפללה עצמית: חלק אינטגרלי מזכויותיך כנחקר בהליך פלילי, הוא לא להפליל את עצמך! מדובר בזכות יסוד חוקתית המקובלת על מערכת המשפט כולה, כולל השופטים היושבים בבתי המשפט. במסגרת יעוץ משפטי עם עו"ד יוסדר האופן הנכון ביותר להימנע מהפללה עצמית מבלי שהדבר יהווה שיבוש חקירה או יפגע בזכויותיך.
  6. הזכות לשמור על שתיקה: חלק אינטגרלי נוסף מזכויותיך כנחקר הוא הזכות לשמור על שתיקה! זכות זו עומדת לך בכל שלב של החקירה, אינך חייב לומר דבר לחוקרים. שמירה על זכות השתיקה עשויה לחזק את הראיות נגדך, על כן יש להשתמש בה בתבונה לאחר ייעוץ משפטי מעו"ד פלילי.
  7. דברייך ישמשו כראיה בהליך הפלילי: כל מה שתאמר בחקירתך עשוי לשמש כראיה נגדך בהמשך. התכונן לחקירתך והתייעץ מבעוד מועד. זו זכותך.
  8. עורך דין פלילי מומחה בחקירות ביטוח לאומי, ובייעוץ לפני חקירה בכלל – מכיר את כל תרגילי החקירה שחוקרי הביטוח הלאומי עשויים לבצע על הנחקר, את כל התכסיסים והטריקים שעשויים לגרום לנחקר חף מפשע להפליל את עצמו. לכן, כלל הזהב הוא להתייעץ עם עורך דין מיד עם הזימון לחקירה בביטוח לאומי.

 

חיפוש בביתו של חשוד בהונאת המוסד לביטוח לאומי

סעיף 383 לחוק הביטוח הלאומי קובע:

"383. (א) מי שהסמיכו לכך המוסד רשאי להיכנס, בכל עת סבירה, לכל מקום שיש לו יסוד להניח שעובד בו אדם כעובד עצמאי או שמועבד בו עובד, או לשם חקירה בקשר לתביעה או לתשלום גמלה, ובלבד שלא יהא רשאי להיכנס בכוח למקום מגורים לשם חקירה כאמור אלא על פי צו מאת שופט בית משפט השלום."

החוק מסמיך את חוקרי המוסד להיכנס לכל מקום בו מצוי אדם, שכיר או עצמאי אשר ביקש גמלה, ולדרוש ממנו להציג מסמכים הנוגעים לעניין, לחקור את האדם, לחקור אנשים נוספים שנמצאים בסביבה ולערוך חיפוש במקום. כמו כן, החוק מסמכיך חוקר לערוך חיפוש בביתו של האדם, לתפוס מסמכים וחפצים מביתו או ממקום עבודתו של האדם והכל בתנאי שניתן צו חיפוש על ידי שופט בית משפט השלום.

כאשר לחוקרי הביטוח הלאומי אין צו חיפוש אסור להם לבצע חיפוש בביתו של חשוד, במקום עבודתו או ברכבו של החשוד אלא אם החשוד הסכים לחיפוש.

זה המקום להדגיש, שיש לחשוד את הזכות המלאה לסרב לחיפוש מבלי שהדבר יגרור כל סנקציה כנגדו וזאת כל עוד לא קיים צו בית משפט המורה על חיפוש. עוד יודגש, שחוקרי הביטוח הלאומי מחויבים להסביר לחשוד שיש לו את הזכות לסרב לחיפוש שנערך ללא צו מבלי שיהיו לכך השלכות. כל עבירה על הכללים המנויים לעיל עשויה לפעול לטובת הנחקר ולהוביל לזיכויו בהמשך.

 

כתב אישום על הונאת ביטוח לאומי

הונאת ביטוח לאומי, זיוף מסמכי הביטוח הלאומי וקבלת דבר במרמה מהמוסד לביטוח לאומי עשויה להסתיים בהגשת כתב אישום לבית המשפט וניהול הליך פלילי נגד מי שנחקר בחשד להונאת המל"ל. כפי שצוין לעיל, כתב אישום בנושא זה עשוי לכלול את עבירות הזיוף מכוח סעיף 418 לחוק העונשין, עבירות קבלת דבר במרמה לפי סעיף 415 לחוק העונשין ואף עבירת שימוש במסמך מזויף לפי סעיף 420 לחוק העונשין.

העונש המקסימלי בגין עבירות אלו יכול להגיע גם ל חמש שנות מאסר כאשר מדובר בנסיבות מחמירות ובהונאה בסכומי כסף נכבדים.

במקרה שנחקרתם בביטוח הלאומי ואתם לא מלווים בתהליך על ידי עורך דין פלילי (טעות חמורה כשלעצמה) וכעת קיבלתם כתב אישום, חשוב מאוד לפנות לעורך דין פלילי אשר מנוסה בניהול הליכים פליליים מול הביטוח הלאומי ומוסדות המדינה השונים. ניהול ההליך הפלילי בצורה רשלנית עשוי לשנות את חייב של הנאשם מן הקצה אל הקצה, ועל כן מומלץ לבחור עורך דין פלילי מומלץ לענייני ביטוח לאומי ולא להתפשר על ההגנה על חפותך.

 

עורך דין פלילי מומחה בעבירות ביטוח לאומי

משרד אלעד שאול ושות' מתמחה בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות על חוק הביטוח הלאומי, עבירות הונאה, זיוף ומרמה, בדגש על עבירות כנגד מוסדות המדינה, המוסד לביטוח לאומי, רשות המיסים, מס הכנסה, מע"מ והמכס. עו"ד פלילי אלעד שאול יוצא רשויות התביעה של מדינת ישראל, בעברו הוכשר כתובע פלילי בפרקליטות מחוז תל אביב, חבר בוועדה לעניינים פליליים בלשכת עורכי הדין במחוז תל אביב ובוועדה לאיסור הלבנת הון.

3 מתוך 5 - (3 הצבעות)
זקוקים לייעוץ אישי בנושא עבירות ביטוח לאומי?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה:
תרצו לחזור לנקודה מסוימת בכתבה?
כותב המאמר
עורך דין אלעד שאול
עורך דין אלעד שאול
שותף מייסד במשרד. מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחומי עבירות מחשב, סייבר, מרמה והונאה ועבירות צווארון לבן. מוסמך מטעם גופי ממשל בארץ, באירופה ובארה"ב לניהול סיכוני סייבר, הגנת הפרטיות וניהול משברים.

עו"ד אלעד שאול בפייסבוק • עו"ד אלעד שאול ביוטיוב • מייל אישי [email protected]

מאמרים נוספים בתחום
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה
לקוחות ממליצים
עו"ד אלעד תמיד זמין ליעוץ ומענה. נעזרתי בשירותיו מס פעמים
Sharon E.
Sharon E.
16:53 04 Apr 16
תותח על
Uri N.
Uri N.
09:12 25 Sep 17
הייתי בסיטואציה קשה. והגעתי אליו ממש במקרה. לא ידעתי לאן אני נכנס, הייתי מבולבל והרוס, עד שהגעתי אליו. הוא פשוט הקשיב לי, והעמיד אותי על 2 רגליי. פרס בפניי את האפשרויות והיה לצידי לכל אורך הדרך.רוצה לשבח ולהגיד שעו"ד אלעד שאול אדם ענק עם לב יותר ענק, נלחם בשבילי ותמך בי, ולא הרפה. גם כשהייתי נודניק בשיחות, ידע להסביר, עד שאבין ואדע הכל.תודה לך! אין ספק שאלוהים שלח לי אותך. המלאך השומר שלי.
Shay B.
Shay B.
15:03 21 Nov 19
זה העו"ד שתרצה/י לפנות אליו. יסודי, מקצועי, רציני. עזר לי בשני מקרים, והשיג את התוצאה הרצויה. ממליץ בחום!
Meir B.
Meir B.
15:22 25 Nov 19
אלעד בחור נחמד רציני והכי חשוב - מקצועי הוא העניק לי שירות מעולה.שירות אישי ומקצועי. תמיד פנוי לשאלה או התייעצות, תמיד רוצה בטובתי ותמיד נחמד.אלעד הוא מקצוען אמיתי, ידעתי שאני בידיים טובות מהרגע הראשוןהשירות שהוא מעניק הוא מעולה ואמיתי בלי משחקים, עורך דין לאנשים שחשוב להם שהעבודה תבוצעיש בעלי מקצוע אמיתיים ויש בעלי מקצוע שעושים הרבה רעש, ההבדלים הם שאלה שעושים רעש וצלצולים לא באמת עושים את העבודה ואלעד בהחלט עושה את העבודה על הצד הטוב ביותראין לי ספק שאפנה ואשתמש בשירותיו של אלעד גם בעתיד במקרה הצורךתודה רבה עו''ד אלעד שאול
daniel D.
daniel D.
07:51 10 Sep 23
שלום רב,רוצה להגיד רק שאין עורכי דין מקצועיים ואמינים כאלה. עונה על כל שאלה, בן אדם מאוד מקצועי שעזר לי באמת המוןרוצה להמליץ עליו וכל מי שיקח את השרותים שלו לא יצטער על זה.ממליץ בחום פשוט אלוף☝️🙏
איציק ק.
איציק ק.
04:53 04 Sep 23
Efficiency, professionalism, quickness, well hearted gentleman !
Stephane P.
Stephane P.
08:43 24 Aug 23
‏בן אדם משכמו ומעלה אמין!!!
Bar T.
Bar T.
08:28 07 Aug 23
הטופ של הטופ!שירות ומקצועיות ללא פשרות,לא "חושב" אלא גר מחוץ ל"קופסא"תודה רבה על טיפול מסור ויעיל 🙏🏻
משה כ.
משה כ.
18:48 26 Jul 23
שירות מדהים!
david H.
david H.
18:33 13 Jun 23
אלעד, אהרן והצוות מעולים מצוינים משכמם ומעלה.
Menashe
Menashe
08:07 14 Feb 23
באמת בן אדם טוב ועוזר תודה רבה ממליץ בחום
אורים ש.
אורים ש.
11:29 10 Nov 22
דיברתי עם אלעד בטלפון לגבי מקרה שהייתי צריך עזרה לגביו.בסופו של דבר עברתי את התהליך איתו וגיליתי אדם מקצועי שיודע להגיד את המילה הנכונה ולתת לך תחושת ביטחון.מאוד מקצועי - ממליץ בחום
John C.
John C.
13:04 28 Oct 22
עו"ד פלילי נהדר, אדם קשוב, מקצועי, מבין עניין, יצירתי מאוד ובעל כושר שכנוע. ייצג אותי בתיק של תלונת שווא על הטרדה מינית וגם בחקירה תחת אזהרה בחקירה במשטרה. תודה לאל התיק נסגר מחוסר אשמה ואין לי מילים איך להודות לו!
arie B.
arie B.
09:56 26 Apr 22
לעורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול היקרים,אין מילים שיכולו להביע את הערכתנו על העזרה והנתינה, על המאמצים הענקיים שעשיתם למעננו,על האוזן הקשבת בכל רגע נתון,תודה על הסבלנות ועל ההשקעה המתמדת והבלתי פוסקת,על כך שאתם רואים את האדם עצמו ואת מכאוביו לפני הכל, תודה שהחזרתם לנו את החיים למשפחה.אתם הבחירה הכי טובה שעשינו,תודה על הכל מכל הלב והנשמה.
ornat H.
ornat H.
17:24 20 Apr 22
עורך דין אלעד שאול הוא העורך דין הפלילי הכי טוב שיצא לי להכיר !מעבר לאישיותו הייחודית הוא מקצועי ברמות.ממליצה בחום לכל מי שנזקק לעזרה בתחום הפלילי וניהול משברים לא לחשוב פעמיים ולצלצל לאלעד!!
בר י.
בר י.
13:26 20 Apr 22
עו''ד מקצועי שמכיר טוב טוב כאב של לקוחות עם ארגז כלים חשוב לפתרון כל סוגיה! פשוט תותח!
yael E.
yael E.
13:15 20 Apr 22
עו''ד מספר 1. בן אדם רציני, מקצועי ויסודי!
Marina G.
Marina G.
12:39 20 Apr 22
עורך דין פלילי אלעד שאול היה באמת הדבר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי, השירות,היחס האישי,ההקשבה ,רואים שבאמת אכפת לו לעזור לך והוא רוצה בטובתך. אני שמעתי דברים טובים על אלעד,אבל מעולם תיארתי שהוא יעלה על כל הציפיות שלי, פשוט תודה,אני יודע בוודאות שבלעדיך לא הייתי מגיע לאותם תוצאות,אלוף אלוף אלוף!!
רון ח.
רון ח.
12:34 20 Apr 22
חביב, מקצועי, מלא בידע. מומלץ בחום!
Emily A.
Emily A.
12:18 20 Apr 22
ממליצה מאוד משרד עורכי דין מקצועי , איכותי , אלופים בשרות 🙏🙏
מירי מ.
מירי מ.
14:48 12 Jan 22
ממליצה בחום מדובר באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ביותר אדיבים לוחמניים ומה לא בקיצור מספר 1 בארץ נקודה
הדר א.
הדר א.
14:30 12 Jan 22
מדובר במקצוענים אמתיים אנשי שירות ברמה הגבוהה ביותר משרד שאני מכנה אותו לוחמים ,שירותים רגישים עם הסבר פנים ללקוח בכל שעה והכי חשוב לוחמניים ממליץ לכולם שירות מספר 1 בארץ 🙏🙏
david M.
david M.
14:27 12 Jan 22
מקצוען אמיתי.
Tomer
Tomer
10:41 25 Dec 21
במקרה הגעתי למשרד של עו"ד אלעד שאול, ואני חייב לציין שהטיפול שלו במקרה שלי היה יוצא דופן!!! האיכפתיות שלו, החריצות, המקצועיות והיחס האישי - אלה לא רק סיסמאות, ככה הוא מתנהל!!! ממליץ בחום!!!!
מיכאל ו.
מיכאל ו.
18:30 20 Dec 21
תודה על השירות המשפטי והטיפול המצוין אני מעריך אותך
ציון א.
ציון א.
11:17 12 Sep 21
מאוד נדיר בעולם הזה למצוא עו״ד כלכך מקצוען ומסור. לבחור בו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו, ובתחום הזה ההחלטה הזאת יכולה להיות גורלית. עובד מסביב לשעון, מקדיש תשומת לב לכל תיק, וחד ומדויק בצורה בלתי רגילה. ממליצים מאוד מאוד על עו״ד אלעד שאול לכל צורך של עו״ד פלילי.
KC
KC
07:29 30 Jun 21
עו"ד אלעד שאול הוא עו"ד מנוסה ומקצועי, טיפל בי במקצועיות ובמסיקות והביא לתוצאה המבוקשת.תודה רבה.
אורן בן ס.
אורן בן ס.
11:44 21 Jul 20
אף פעם לא תיארתי לעצמי שיצטרך עורך דין פלילי. מצאתי את החי טוב בעולם באחריות. חביייבייי
מופיד ת.
מופיד ת.
20:59 20 Jul 20
אלעד שאול הוא עורך דין פלילי מצוין! ממליץ
Dani A.
Dani A.
19:48 08 Jul 20
איכות השירות יוצאת מגדר הרגיל.כל יעוץ - יעוץ.כל עצה - עצה.הופתעתי לגלות עו"ד מבריק וחריף, אסטרטג מנוסה שהרגיש לי קצת כאילו חוזה את הנולד.... Briliant!
Gal W.
Gal W.
21:02 29 Jun 20
העורך דין הכי טוב בארץ לעבירות מחשב וסייבר. הגעתי אליו אחרי שעברתי עורך דין חאפר שאיכזב מאוד. עו"ד שאול עשה עבודה מרשימה לאללה! שוקראן חביבי
Wisam F.
Wisam F.
20:51 29 Jun 20
עו"ד מתחשב ענייני שממש הציל אותי ואת משפחתי..
Roy K.
Roy K.
09:05 23 Oct 17
תמיד תודה
איציק א.
איציק א.
18:57 05 Apr 16
ממליצים בחום!
יהודה ושלהבת ש.
יהודה ושלהבת ש.
13:38 05 Apr 16
בתור אחד שחלק איתו חדר כמתמחה בפרקליטות מחוז תל אביב פליל, אוכל לומר בלב שלם שהוא אחד המוכשרים שנתקלתי בהם...
לואי ע.
לואי ע.
03:58 05 Apr 16
אלוף
אורטל ל.
אורטל ל.
18:13 04 Apr 16
ממליץ.
Joe A.
Joe A.
23:22 05 Mar 16
עורך דין מעולה!! יחס אישי מצויין!שירות אמין הגון ויסודימומלץ ביותר!!!
dor E.
dor E.
21:25 26 Feb 16
העורך דין הפלילי ה כ י מקצועי, יסודי וחד!!!
נטע צ.
נטע צ.
20:21 20 Feb 16
עו"ד מקצוען!
נדב ש.
נדב ש.
20:09 20 Feb 16
אנושי, ישר אמין ונאמן
שירלי ר.
שירלי ר.
19:47 20 Feb 16
מקצועי, אחראי ואמין.
Ronen A.
Ronen A.
19:15 20 Feb 16
קודם כל אדם מדהים, ולאחר מכן עורך דין מנוסה הבקיא ברזי המשפט. עלה והצלח!
אסף ד.
אסף ד.
18:36 20 Feb 16
מבריק
אליהו א.
אליהו א.
18:26 20 Feb 16
.אמין חד ומפולפל
yacov y
yacov y
18:25 20 Feb 16
מלך
Carmel A.
Carmel A.
17:11 20 Feb 16
עו"ד שאול אלבז, עו"ד ברמה גבוהה, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית, בעל יחסי אנוש מעולים ושירות מקצועי, אמין ואדיב ביותר. מומלץ מאוד!
עדי משה ב.
עדי משה ב.
16:59 20 Feb 16
מקצועי ואמין!
Nir R.
Nir R.
16:51 20 Feb 16
מקצועי ואמין !!
הודיה ש.
הודיה ש.
16:43 20 Feb 16
עו״ד שאול אלבז הוא עו״ד מצוין ומומלץ מאוד! לא תתאכזבו. מקצועי מאוד,אמין ונעים הליכות.
Sharon S.
Sharon S.
16:35 20 Feb 16
אדם שמבין עניין בעל תשוקה וכישרון למקצוע
Yotam H.
Yotam H.
16:32 20 Feb 16
js_loader
לשיחת ייעוץ עם עו״ד אלעד שאול, ללא עלות וללא התחייבות, חייגו עכשיו!
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה