סחיטה מינית ברשת

התכתב עם אישה בצ'אט או אפליקציית היכרויות, שלחתם אחד לשנייה תמונות או סרטונים אינטימיים ולפתע התחילו לסחוט ממך כספים? התופעה נקראת סחיטה מינית ברשת (סקסטורשן – Sextortion).

עו"ד אלעד שאול במאמר הרחב והמקיף ביותר על תופעת הסקסטורשן, איך להתמודד איתה ומה אסור לעשות! (זקוק לעזרה? השאר פרטים ונשתדל שעד סוף קריאת הכתבה נחזור אליך).

ייצוג נפגעי סחיטה מינית Sextortion

ב-10 השנים האחרונות טיפלתי במאות מקרי סחיטה מינית ברשת וצברתי ניסיון שאין שני לו בסיוע וטיפול בקורבנות סקסטורשן, הטיפול שלי מחולק לחמישה שלבים:

5 שלבים לעצירת סחיטה מינית

סחיטה מינית באינטרנט (מכונה גם: Sextorion) היא אחד העוקצים המוכרים בעולם הסייבר, כל גבר שמשתמש באפליקציית היכרויות, רשת חברתית או צ'אט – עלול ליפול קורבן לסחיטה מינית ללא התראה מוקדמת. הסוחטים מאיימים להפיץ תמונות וסרטונים אינטימיים של הקורבן אם לא ישלם להם. מניסיוני הרב, תשלום דמי סחיטה יגדיל את הלחץ עליך ודווקא יוביל לפרסום מוגבר של התכנים.

הסוחטים הם לרוב כנופיות פשע מאורגן בחו"ל שמשתמשים בחשבונות מזויפים ברשתות החברתיות ובאתרי ההיכרויות כדי לפתות את הקורבן לשלוח צילומי עירום שלו – הנה סרטון קצר שלי על איך מזהים פרופיל מתחזה:

 

העוקץ המושלם: מדוע סחיטה מינית באינטרנט מצליחה?

סחיטה מינית באינטרנט (מכונה גם: cyber blackmail) היא "העוקץ המושלם" בעיני עברייני סייבר ברחבי העולם מהסיבות הבאות:

  1. אנונימיות – הסוחט מתחזה לאישה באמצעות חשבון מזויף באתר היכרויות או ברשת חברתית, עוקץ את הקורבן ומפרסם את התוכן האינטימי בתחושה שאי אפשר לחשוף אותו.
    הערה: יש לנו יכולת לחשוף זהות של סוחט אך ההליך מורכב ויקר, כשמדובר בסוחט ממדינת עולם שלישי – זה פשוט מיותר.
  2. גלובליות – רוב הסוחטים מינית נמצאים במדינות עולם שלישי שאין בהן קשרים דיפלומטיים עם ישראל ואין יחסי הסגרה. האינטרנט מאפשר להם לסחוט גברים מכל רחבי העולם מבלי לצאת מהבית.
  3. נגישות המידע – רוב המשתמשים באתרי היכרויות וברשת החברתית חושפים המון מידע על עצמם. עוד בשלב בו חשבת שאתה מדבר עם אישה אמתית, הם שאבו עליך מידע רב.

איזה מידע הסוחטים אוספים בדרך כלל?

עוד לפני שהבנת שאתה שולח תמונות וסרטוני עירום לכנופיית עבריינים, הם איתרו חשבונו שלך ברשתות החברתיות והשיגו פרטים כגון:

  1. שם מלא.
  2. סטטוס משפחתי (נשוי, גרוש, הורה).
  3. שם בת הזוג ופרופילים שלה ברשתות.
  4. עיר מגורים.
  5. מקום עבודה (לפעמים כולל דרכי יצירת קשר עם מקום העבודה).
  6. שמות קרובי משפחה הורים, אחים, חברים, בת זוג וילדים).
  7. פרטי יצירת קשר עם חברים וקרובים (טלפונים, חשבונות ברשת ועוד).

מאילו מדינות מגיעים הסוחטים?

הסוחטים ממוקמים במדינות עולם שלישי, בחלקן ענף הסחיטה המינית ברשת הוא מקור הכנסה לגיטימי. ישנן ערים במרוקו, אוקראינה, ניגריה ובחוף השנהב שידועות כבירות הסחיטה המינית.

איך תדע מהיכן אתה נסחט? דרך אחת היא באמצעות קידומת הטלפון שסוחט אותך:

שם המדינה קידומת טלפונית
מרוקו +212
אוקראינה +380
חוף השנהב +225
ניגריה +234
פיליפינים +63

הערה: סוחט שמשתמש במספר בקידומת אמריקאית (+1) או בריטית (+44), לרוב משתמש במספר וירטואלי. לאחר חקירה טכנולוגית קצרה אני מגלה את ארץ המוצא האמיתית של הסוחט.

דרך נוספת להבין מהיכן הסוחט היא באמצעות אופן העברת התשלום, כך למשל בהעברה דרך Western Union, GMT ושירותים דומים מחייבת את הסוחט למסור פרטים לקבלת הכספים. הנה דוגמה מתיק אמיתי:

זיהוי מדינת המוצא של הסוחט - מרוקו 2

זיהוי מדינת המוצא של הסוחט - מרוקו

זיהוי מדינת המוצא של הסוחט - חוף השנהב

חלק מהנסחטים ישלמו לסוחט בתקווה שהוא יפסיק או כדי להרוויח זמן – כמומחה המוביל בישראל בתחום אני מבטיח לך: העברת כסף לא תפסיק את הסחיטה – להיפך!

לכן אני ממליץ לעצור הכול ולפנות אלינו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע!

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

המובילים בישראל לייצוג נפגעי סחיטה מינית (24/7)​

 

לשלם לאדם שסוחט אותי מינית?

לא! אין טעות גדולה מתשלום לסוחטים. מטרתם העיקרית היא בצע כסף וכמה שיותר כסף.

הנסחט התמים נוטה לחשוב שאם יעביר סכום כלשהו העבריין יעבור לקורבן הבא או שזה "יקנה לו זמן". הניסיון מלמד שההיפך הוא הנכון.

תשלום לסוחט יוביל להגברת הסחיטה, העלאת הסכום הנדרש והפיכת הסוחט לאגרסיבי יותר (הוא "מריח דם").

טיפ זהב

תמיד תתעד את כל השיחה עם הסוחט, אל תמחק את השיחה ואל תמחק את החשבון שלך ברשת החברתית! הוא עלול להקים חשבון שמתחזה לך, להוסיף את כל החברים שלך ולהפיץ את התוכן. דבר איתנו.

 

החלטתי לא לשלם לסוחט, מה לעשות עכשיו?

על מנת להתמודד עם עברייני סייבר צריך לדעת לנהל משבר בצורה חכמה מכמה בחינות:

  1. פגיעה במוניטין ובפרטיות – הפצת הסרטון עלולה לפגוע קשות בשמו הטוב של הנסחט, מעבר להפצת התוכן המיני לפעמים הוא מלווה במלל מכפיש (למשל: "הנה סרטון של ישראל ישראלי שנשלח על ידו לילדה בת 13").
  2. ניהול משבר משפטי – צריך לפעול כדי לוודא שהנסחט מוגן במישור המשפטי ובמקרים הנכונים, לתאם עם המחלקות המשפטיות של הרשת החברתית או האפליקציה בה הסחיטה המינית התרחשה.
  3. ליווי במשבר – הנסחט מרגיש שהעולם חרב עליו! כמומחים לליווי נפגעי סקסטורשן אנו מלווים את הלקוח במקצועיות ובזמינות חסרת תקדים עד לסיום האירוע.

כעורך דין מומחה לסייבר וניהול משברי סחיטה מינית באינטרנט אני מכיר את דרך העבודה של אותן כנופיות, אני יודע כיצד הן פועלות, מה הסוחטים חשובים, מה מניע אותם וכיצד להתמודד איתם!

במסגרת הטיפול שלנו נבהיר לסוחטים שאתם מיוצגים על ידי גוף משפטי חזק ושאתם בלתי סחיטים!

הדרך היחידה להפסיק סחיטה באינטרנט תוך הקטנת הפגיעה בפרטיות היא באמצעות ליווי של צוות משרד אלעד שאול המתמחים בפתרון משברי סחיטה ברשת.

 

עו"ד אלעד שאול מסביר על סחיטה מינית בתחקירים ובחדשות

כעורך הדין המנוסה בישראל בהתמודדות עם סחיטה מינית באינטרנט, השתתפתי במספר כתבות תחקיר בחדשות 12 (תחקיר אדווה דדון) ובערוץ 11 (תוכנית שטח הפקר):

אם נפלת קורבן לסחיטה מינית ברשת, פנה למשרד עורך דין אלעד שאול, הוותיק והמנוסה בישראל לטיפול בקורבנות סחיטה.

 

רשימת אתרים ואפליקציות בהם סחיטה מינית נפוצה:

אלו האפליקציות המובילות בסיכון לסחיטה מינית ברשת:

  1. טינדר (Tinder).
  2. אוקיי-קיופיד (OkCupid).
  3. באמבל (Bumble).
  4. קיק (kik).
  5. אימו (Imp).
  6. טוטאל צ'אט (Totalchat.co.il).
  7. צ'אט רולט (chatroulette.com).

הסחיטה נפוצה גם ברשתות החברתיות הבאות:

  1. פייסבוק
  2. אינסטגרם
  3. סנאפצ'אט
  4. טיקטוק
  5. סקייפ

איך מתחילה סחיטה מינית באפליקציית היכרויות או ברשת חברתית?

הסחיטה מתחילה בהתאמה (Match) באפליקציה כמו טינדר או אוקיי-קיופיד היכרויות או בהודעה פרטית (DM) שמקבל הקורבן מפרופיל של בחורה באינסטגרם או פייסבוק. לעתים הבחורה דוברת אנגלית ובחלק אחר עברית קלוקלת (טוענת שהיא עולה חדשה, תיירות וכדומה). למרות החשד, הגבר מסתקרן ומקיים שיחת וידאו עם הבחורה או מחליף איתה תמונות וסרטונים אינטימיים.

הנסחט לא יודע שמאחורי הפרופיל המתחזה לאישה עומדת כנופיית סוחטים שמקליטה את הסיטואציה ואוספת עליו מידע. אם נפלת בפח אל תתבייש! זה קורה לרבים וטובים בהם טיפלתי בעשור האחרון, מאנשים פשוטים ועד פוליטיקאים וסלבריטאים.

פרטים אישיים שנאספים על הקורבן במהלך סחיטה ברשת

בשלב זה הכנופייה משיגה על הקורבן פרטים אישיים, למשל:

  • חשבונות פייסבוק ואינסטגרם של הנסחט.
  • רשימת החברים שלו בפייסבוק או באינסטגרם.
  • קישורים לפרופילים של בני המשפחה.
  • מספרי טלפון.
  • מקום העבודה.
  • נתונים אישיים נוספים.

מיד עם סיום איסוף הפרטים האישיים על הקורבן והקלטת סרטון בו הוא נראה מאונן, השיחה מסתיימת בפתאומיות ונפתחת מסכת הסחיטה.

היכן ולמי הסוחטים מפיצים את הסרטון?

בשלב זה, יאיימו חברי הכנופייה על הנסחט שיש ברשותם סרטון מיני המתעד אותו מאונן והם יפיצו לרשימת אנשי הקשר שלו בפייסבוק / אינסטגרם, לבני משפחתו, לבת הזוג או יפרסמו את הסרטון באתרים שונים כגון: Youtube.com, PornHub ועוד. בתמורה למניעת הפרסום הקורבן נדרש לשלם סכום משמעותי של כסף.

באילו דרכים הסוחט רוצה את דמי הסחיטה?

בחלק מהמקרים ידרוש הסוחט סכום "סמלי" של מאות שקלים כדי לבדוק את רצינות הקורבן, בחלק אחר הוא יידרש לשלם מיד אלפי שקלים בדרכים הבאות:

  1. העברת מזומן דרך Western Union בדואר ישראל.
  2. העברה כספית דרך Money Gram או GMT.
  3. תשלום באמצעות PayPal.
  4. העברת Bitcoin לארנק קריפטו.

אני מזכיר, תשלום לסוחט לא קונה לך זמן ולא יפסיק את הסחיטה. להיפך.

 

דוגמאות למניפולציות שנועדו לגרום לנסחט לשלם

רוב הסוחטים מקצוענים ומתפרנסים היטב מסחיטה מינית ברשת. כמו כל מקצוען, גם להם שיטות פסיכולוגיות וטקטיקות להפעלת לחץ, שכנוע הקורבן וטיפול בהתנגדויות. הנה מספר מניפולציות נפוצות:

סוג מניפולציה מה הסוחט מספר לנסחט?
הבטחה למחוק את הסרטון הסוחט יבטיח לך שתשלום חד פעמי יוביל למחיקת הסרטון ואפילו ישלח צילום מסך. האמת? הסרטון לא ימחק!
בקשת סכום כופר נמוך כדי לבדוק אם הנסחט "לקוח רציני", לפעמים הוא יידרש לשלם סכום קטן יחסית (למשל: 100$). אם ישלם, הסחיטה תתעצם ותתגבר.
סיפור על תינוק מאושפז הסוחט מנסה "לקנות אמון" ומספר שהוא נאלץ לבצע את הסחיטה כי בנו התינוק חולה והוא רק צריך סכום מסוים לתרופות. המטרה היא לגרום לנסחט להבין שמדובר בתשלום חד פעמי, למרות שזה שקר מוחלט.
ניתוח לאמא קשישה בדומה למניפולציה הקודמת, הסוחט יסביר שהוא מבקש רק תשלום אחד למימון ניתוח לאימו הזקנה ומבטיח שלא ידרוש עוד כלום מעבר לכך.
תרומה לבית יתומים או מוסד אחר לפעמים הסוחט ידרוש מהנסחט לשלם "פיצוי" או "תרומה" לאישה איתה הנסחט התכתב. לפעמים יטענו שהיא קטינה או שהשיחה נעשתה ללא הסכמתה.

מטרת המניפולציה היא לשכנע את הנסחט לשלם ולגרום לו לעשות "רציונליזציה" של התהליך, היא גורמת לו לחשוב שתשלום אחד והכל יסתיים.

 

שילמתי לסוחט והוא חזר לדרוש עוד, מה עושים?

מיד עם קבלת התשלום או בסמוך לכך תופתע לגלות שהסוחט דורש סכום נוסף כי "הכסף לא עבר", "המחיר של הניתוח עלה" או כל שקר אחר. בשלב זה אתה כבר מבין שעבדו עליך שוב ואין להם שום כוונה להפסיק.

הבעיה היא שכבר הוכחת לסוחטים שאתה לקוח נהדר שכדאי להשקיע בו מאמצים:

  1. אתה מפחד מהם.
  2. אתה ניתן לסחיטה.
  3. יש לך כסף.
  4. אתה מוכן לשלם.

אם נצא מנקודת הנחה שמדובר בכנופיות פשע מאורגן ממדינות עולם שלישי – מה האינטרס שלהם להפסיק לסחוט אותך?

 

האם הגשת תלונה למשטרה תעזור לי?

לרוב לא.

למשטרה יכולות סייבר מרשימות, אך הן מופנות לטיפול בעבירות מחשב חמורות יותר כגון: פדופיליה, הלבנת הון ועבירות ביטחוניות או סחיטה של קטינים.

אין למשטרה שום עניין להשקיע משאבים כדי למנוע מאשתך, אמא שלך וחברים שלך לראות אותך מענג את עצמך במסגרת סחיטה מינית ברשת! אפילו ה-FBI מתקשים להתמודד עם התופעה ומתרכזים במאמצי הסברה למניעת סחיטה ברשת

אם כבר נקלעת לסיטואציה ואתה נסחט – לשם כך אנחנו כאן ויש לנו שיטת עבודה מוכחת ובעלת אחוזי הצלחה גבוהים ביותר במניעת הפצת סרטונים ובהסרת סרטונים שכבר הופצו.

 

עורך דין מומחה לסחיטה ברשת

אם נפלת קרבן לסחיטה באיומים ברשת להפצת סרטון מיני אם לא תשלם – פנה לעו"ד אלעד שאול הנחשב למומחה המוביל בישראל בתחום זה ובעל מוניטין בלתי מעורער!

המשרד מתמחה בטיפול במשברי סחיטה מינית ברשת, ננהל את המשבר בנחישות ונסיר מעליך את איום הסחיטה:

"ניהלתי אין ספור משברי סחיטה ברשת, אני מכיר את כנופיות הסוחטים היטב, אני בקיא בשיטות העבודה שלהם, אני חוקר את התנהלותם מזה שנים רבות ואני יודע היטב כיצד להתיש אותן ולגרום להן להבין שהחגיגה הסתיימה!"

שיטות העבודה שפיתחנו בעשור האחרון מאפשרות לנו להפחתית משמעותית את סיכויי הפצת התוכן המיני שלך ואם הוא הופץ – להסיר אותו במהירות. המומחיות משלבת ניסיון טכני, ידע משפטי, תחבולה וקשר עם גורמים משפטיים ברחבי העולם.

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

המובילים בישראל לייצוג נפגעי סחיטה מינית (24/7)​

 

עורך דין אלעד שאול: מומחה סחיטה מינית ברשת

עו"ד אלעד שאול נמנה על עורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, בדגש על תחום עבירות המחשב והסייבר, הוא בעל הסמכות רבות וחוקר בשגרה את עולם הפשיעה המקוונת.

בין היתר הוא בעל הסמכות כדלקמן:

  • קצין הגנת מידע (Data Protection Officer) מטעם מכון של האיחוד האירופי.
  • מוסמך ניהול משברים (Crisis Management) מטעם הרשות הפדרלית באמריקאית (CISA).
  • מוסמך דיני סייבר מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.
  • מומחה תקנות אבטחת מידע (GDPR) מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.
  • מומחה תקנות אבטחת מידע (GDPR) מטעם מכון מורשה של האיחוד האירופי.

עו"ד אלעד שאול יוצא רשויות התביעה של מדינת ישראל, ניהל מאות משברים תקשורתיים ואירועי סחיטה וירטואלית עד לרגע בו הסוחטים הניחו לקורבן לנפשו, הסיר מאות תוצאות חיפוש מרשת האינטרנט, מחק מאות סרטונים אינטימיים שפורסמו באינטרנט על קורבנות סחיטה או "פורנו נקמה".

אנו בקשר ישיר עם המחלקה המשפטית של Facebook, Google, אתר YouTube ואתרים פורנוגרפיים כגון xvideos.com ו-xhamster.com. במקרים מיוחדים אנו מפעילים כלים להסרת תכנים משמיצים, סרטונים אינטימיים, חשבונות פיקטיביים, תוך זמן קצר ביחס לאלטרנטיבות.

 

מה לעשות במקרה של סחיטה מינית ברשת?

צור קשר בהקדם עם משרד עורכי דין פלילי המתמחה בעבירות מחשב – בטיפול במקרה של סחיטה וירטואלית, איום בהפצת סרטונים מיניים, הפצת תכנים מיניים ברשת. זכור, התנהלות עצמאית מול עברייני רשת עלולה לעלות לך ביוקר, כספית, נפשית במוניטין ובקשרים חברתיים ומשפחתיים.

תן לבעל מקצוע, עורך דין פלילי לנהל עבורך את המשבר של סחיטה באיומים ודאג למזער את הנזקים באופן משמעותי.

מאמרים נוספים בתחום:

 

סחיטה מינית ברשת - מה עושים במקרה של סחיטה

5 מתוך 5 - (51 הצבעות)
שאלות ותשובות
ראשית, לא לשלם לסוחטים. זה לא פותר את הבעיה אלא להיפך. פניה לעו"ד מומחה לניהול משברי סחיטה מינית ברשת מקטין משמעותית את הסיכוי שהתוכן המיני שלך יופץ. אנו זמינים 24 שעות ביממה.
המשטרה לא יודעת להתמודד עם התופעה ולא מספקת מענה דחוף לקורבן. לפרטים נוספים על דרכי התמודדות קרא עוד במאמר.
לפנות לעו"ד אלעד שאול, המומחה המוביל בישראל להתמודדות עם משברי סחיטה מינית ברשת.
כן. לא ניתן להבטיח 100% הצלחה אך אחוזי ההצלחה שלנו מצוינים!
זקוקים לייעוץ אישי בנושא סחיטה מינית ברשת?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה:
תרצו לחזור לנקודה מסוימת בכתבה?
כותב המאמר
עורך דין אלעד שאול
עורך דין אלעד שאול
שותף מייסד במשרד. מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחומי עבירות מחשב, סייבר, מרמה והונאה ועבירות צווארון לבן. מוסמך מטעם גופי ממשל בארץ, באירופה ובארה"ב לניהול סיכוני סייבר, הגנת הפרטיות וניהול משברים.

עו"ד אלעד שאול בפייסבוק • עו"ד אלעד שאול ביוטיוב • מייל אישי [email protected]

מאמרים נוספים בתחום
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה
לקוחות ממליצים
עו"ד אלעד תמיד זמין ליעוץ ומענה. נעזרתי בשירותיו מס פעמים
Sharon E.
Sharon E.
16:53 04 Apr 16
תותח על
Uri N.
Uri N.
09:12 25 Sep 17
הייתי בסיטואציה קשה. והגעתי אליו ממש במקרה. לא ידעתי לאן אני נכנס, הייתי מבולבל והרוס, עד שהגעתי אליו. הוא פשוט הקשיב לי, והעמיד אותי על 2 רגליי. פרס בפניי את האפשרויות והיה לצידי לכל אורך הדרך.רוצה לשבח ולהגיד שעו"ד אלעד שאול אדם ענק עם לב יותר ענק, נלחם בשבילי ותמך בי, ולא הרפה. גם כשהייתי נודניק בשיחות, ידע להסביר, עד שאבין ואדע הכל.תודה לך! אין ספק שאלוהים שלח לי אותך. המלאך השומר שלי.
Shay B.
Shay B.
15:03 21 Nov 19
זה העו"ד שתרצה/י לפנות אליו. יסודי, מקצועי, רציני. עזר לי בשני מקרים, והשיג את התוצאה הרצויה. ממליץ בחום!
Meir B.
Meir B.
15:22 25 Nov 19
אלעד בחור נחמד רציני והכי חשוב - מקצועי הוא העניק לי שירות מעולה.שירות אישי ומקצועי. תמיד פנוי לשאלה או התייעצות, תמיד רוצה בטובתי ותמיד נחמד.אלעד הוא מקצוען אמיתי, ידעתי שאני בידיים טובות מהרגע הראשוןהשירות שהוא מעניק הוא מעולה ואמיתי בלי משחקים, עורך דין לאנשים שחשוב להם שהעבודה תבוצעיש בעלי מקצוע אמיתיים ויש בעלי מקצוע שעושים הרבה רעש, ההבדלים הם שאלה שעושים רעש וצלצולים לא באמת עושים את העבודה ואלעד בהחלט עושה את העבודה על הצד הטוב ביותראין לי ספק שאפנה ואשתמש בשירותיו של אלעד גם בעתיד במקרה הצורךתודה רבה עו''ד אלעד שאול
daniel D.
daniel D.
07:51 10 Sep 23
שלום רב,רוצה להגיד רק שאין עורכי דין מקצועיים ואמינים כאלה. עונה על כל שאלה, בן אדם מאוד מקצועי שעזר לי באמת המוןרוצה להמליץ עליו וכל מי שיקח את השרותים שלו לא יצטער על זה.ממליץ בחום פשוט אלוף☝️🙏
איציק ק.
איציק ק.
04:53 04 Sep 23
Efficiency, professionalism, quickness, well hearted gentleman !
Stephane P.
Stephane P.
08:43 24 Aug 23
‏בן אדם משכמו ומעלה אמין!!!
Bar T.
Bar T.
08:28 07 Aug 23
הטופ של הטופ!שירות ומקצועיות ללא פשרות,לא "חושב" אלא גר מחוץ ל"קופסא"תודה רבה על טיפול מסור ויעיל 🙏🏻
משה כ.
משה כ.
18:48 26 Jul 23
שירות מדהים!
david H.
david H.
18:33 13 Jun 23
אלעד, אהרן והצוות מעולים מצוינים משכמם ומעלה.
Menashe
Menashe
08:07 14 Feb 23
באמת בן אדם טוב ועוזר תודה רבה ממליץ בחום
אורים ש.
אורים ש.
11:29 10 Nov 22
דיברתי עם אלעד בטלפון לגבי מקרה שהייתי צריך עזרה לגביו.בסופו של דבר עברתי את התהליך איתו וגיליתי אדם מקצועי שיודע להגיד את המילה הנכונה ולתת לך תחושת ביטחון.מאוד מקצועי - ממליץ בחום
John C.
John C.
13:04 28 Oct 22
עו"ד פלילי נהדר, אדם קשוב, מקצועי, מבין עניין, יצירתי מאוד ובעל כושר שכנוע. ייצג אותי בתיק של תלונת שווא על הטרדה מינית וגם בחקירה תחת אזהרה בחקירה במשטרה. תודה לאל התיק נסגר מחוסר אשמה ואין לי מילים איך להודות לו!
arie B.
arie B.
09:56 26 Apr 22
לעורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול היקרים,אין מילים שיכולו להביע את הערכתנו על העזרה והנתינה, על המאמצים הענקיים שעשיתם למעננו,על האוזן הקשבת בכל רגע נתון,תודה על הסבלנות ועל ההשקעה המתמדת והבלתי פוסקת,על כך שאתם רואים את האדם עצמו ואת מכאוביו לפני הכל, תודה שהחזרתם לנו את החיים למשפחה.אתם הבחירה הכי טובה שעשינו,תודה על הכל מכל הלב והנשמה.
ornat H.
ornat H.
17:24 20 Apr 22
עורך דין אלעד שאול הוא העורך דין הפלילי הכי טוב שיצא לי להכיר !מעבר לאישיותו הייחודית הוא מקצועי ברמות.ממליצה בחום לכל מי שנזקק לעזרה בתחום הפלילי וניהול משברים לא לחשוב פעמיים ולצלצל לאלעד!!
בר י.
בר י.
13:26 20 Apr 22
עו''ד מקצועי שמכיר טוב טוב כאב של לקוחות עם ארגז כלים חשוב לפתרון כל סוגיה! פשוט תותח!
yael E.
yael E.
13:15 20 Apr 22
עו''ד מספר 1. בן אדם רציני, מקצועי ויסודי!
Marina G.
Marina G.
12:39 20 Apr 22
עורך דין פלילי אלעד שאול היה באמת הדבר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי, השירות,היחס האישי,ההקשבה ,רואים שבאמת אכפת לו לעזור לך והוא רוצה בטובתך. אני שמעתי דברים טובים על אלעד,אבל מעולם תיארתי שהוא יעלה על כל הציפיות שלי, פשוט תודה,אני יודע בוודאות שבלעדיך לא הייתי מגיע לאותם תוצאות,אלוף אלוף אלוף!!
רון ח.
רון ח.
12:34 20 Apr 22
חביב, מקצועי, מלא בידע. מומלץ בחום!
Emily A.
Emily A.
12:18 20 Apr 22
ממליצה מאוד משרד עורכי דין מקצועי , איכותי , אלופים בשרות 🙏🙏
מירי מ.
מירי מ.
14:48 12 Jan 22
ממליצה בחום מדובר באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ביותר אדיבים לוחמניים ומה לא בקיצור מספר 1 בארץ נקודה
הדר א.
הדר א.
14:30 12 Jan 22
מדובר במקצוענים אמתיים אנשי שירות ברמה הגבוהה ביותר משרד שאני מכנה אותו לוחמים ,שירותים רגישים עם הסבר פנים ללקוח בכל שעה והכי חשוב לוחמניים ממליץ לכולם שירות מספר 1 בארץ 🙏🙏
david M.
david M.
14:27 12 Jan 22
מקצוען אמיתי.
Tomer
Tomer
10:41 25 Dec 21
במקרה הגעתי למשרד של עו"ד אלעד שאול, ואני חייב לציין שהטיפול שלו במקרה שלי היה יוצא דופן!!! האיכפתיות שלו, החריצות, המקצועיות והיחס האישי - אלה לא רק סיסמאות, ככה הוא מתנהל!!! ממליץ בחום!!!!
מיכאל ו.
מיכאל ו.
18:30 20 Dec 21
תודה על השירות המשפטי והטיפול המצוין אני מעריך אותך
ציון א.
ציון א.
11:17 12 Sep 21
מאוד נדיר בעולם הזה למצוא עו״ד כלכך מקצוען ומסור. לבחור בו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו, ובתחום הזה ההחלטה הזאת יכולה להיות גורלית. עובד מסביב לשעון, מקדיש תשומת לב לכל תיק, וחד ומדויק בצורה בלתי רגילה. ממליצים מאוד מאוד על עו״ד אלעד שאול לכל צורך של עו״ד פלילי.
KC
KC
07:29 30 Jun 21
עו"ד אלעד שאול הוא עו"ד מנוסה ומקצועי, טיפל בי במקצועיות ובמסיקות והביא לתוצאה המבוקשת.תודה רבה.
אורן בן ס.
אורן בן ס.
11:44 21 Jul 20
אף פעם לא תיארתי לעצמי שיצטרך עורך דין פלילי. מצאתי את החי טוב בעולם באחריות. חביייבייי
מופיד ת.
מופיד ת.
20:59 20 Jul 20
אלעד שאול הוא עורך דין פלילי מצוין! ממליץ
Dani A.
Dani A.
19:48 08 Jul 20
איכות השירות יוצאת מגדר הרגיל.כל יעוץ - יעוץ.כל עצה - עצה.הופתעתי לגלות עו"ד מבריק וחריף, אסטרטג מנוסה שהרגיש לי קצת כאילו חוזה את הנולד.... Briliant!
Gal W.
Gal W.
21:02 29 Jun 20
העורך דין הכי טוב בארץ לעבירות מחשב וסייבר. הגעתי אליו אחרי שעברתי עורך דין חאפר שאיכזב מאוד. עו"ד שאול עשה עבודה מרשימה לאללה! שוקראן חביבי
Wisam F.
Wisam F.
20:51 29 Jun 20
עו"ד מתחשב ענייני שממש הציל אותי ואת משפחתי..
Roy K.
Roy K.
09:05 23 Oct 17
תמיד תודה
איציק א.
איציק א.
18:57 05 Apr 16
ממליצים בחום!
יהודה ושלהבת ש.
יהודה ושלהבת ש.
13:38 05 Apr 16
בתור אחד שחלק איתו חדר כמתמחה בפרקליטות מחוז תל אביב פליל, אוכל לומר בלב שלם שהוא אחד המוכשרים שנתקלתי בהם...
לואי ע.
לואי ע.
03:58 05 Apr 16
אלוף
אורטל ל.
אורטל ל.
18:13 04 Apr 16
ממליץ.
Joe A.
Joe A.
23:22 05 Mar 16
עורך דין מעולה!! יחס אישי מצויין!שירות אמין הגון ויסודימומלץ ביותר!!!
dor E.
dor E.
21:25 26 Feb 16
העורך דין הפלילי ה כ י מקצועי, יסודי וחד!!!
נטע צ.
נטע צ.
20:21 20 Feb 16
עו"ד מקצוען!
נדב ש.
נדב ש.
20:09 20 Feb 16
אנושי, ישר אמין ונאמן
שירלי ר.
שירלי ר.
19:47 20 Feb 16
מקצועי, אחראי ואמין.
Ronen A.
Ronen A.
19:15 20 Feb 16
קודם כל אדם מדהים, ולאחר מכן עורך דין מנוסה הבקיא ברזי המשפט. עלה והצלח!
אסף ד.
אסף ד.
18:36 20 Feb 16
מבריק
אליהו א.
אליהו א.
18:26 20 Feb 16
.אמין חד ומפולפל
yacov y
yacov y
18:25 20 Feb 16
מלך
Carmel A.
Carmel A.
17:11 20 Feb 16
עו"ד שאול אלבז, עו"ד ברמה גבוהה, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית, בעל יחסי אנוש מעולים ושירות מקצועי, אמין ואדיב ביותר. מומלץ מאוד!
עדי משה ב.
עדי משה ב.
16:59 20 Feb 16
מקצועי ואמין!
Nir R.
Nir R.
16:51 20 Feb 16
מקצועי ואמין !!
הודיה ש.
הודיה ש.
16:43 20 Feb 16
עו״ד שאול אלבז הוא עו״ד מצוין ומומלץ מאוד! לא תתאכזבו. מקצועי מאוד,אמין ונעים הליכות.
Sharon S.
Sharon S.
16:35 20 Feb 16
אדם שמבין עניין בעל תשוקה וכישרון למקצוע
Yotam H.
Yotam H.
16:32 20 Feb 16
js_loader
לשיחת ייעוץ עם עו״ד אלעד שאול, ללא עלות וללא התחייבות, חייגו עכשיו!
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה