ייעוץ לפני חקירה

ייעוץ לפני חקירה הוא ההליך החשוב ביותר לנחקר במשטרה. במהלך החקירה נאספות ראיות, מתגבש התיק הפלילי והמשטרה מתקבעת על חשוד מסוים. בסיום החקירה יעבור התיק עם הראיות שנאספו לתובע פלילי שיחליט אם להגיש כתב אישום נגד הנחקר. מהן זכויות החשוד בחקירת משטרה? ומדוע חשוב לעבור ייועץ לפני חקירה עם עו"ד פלילי? עו"ד אלעד שאול מסביר:

 

זכויות הנחקר בחקירת משטרה

בתום החקירה הראיות מועברות לבחינת הפרקליטות והיא קובעת אם להעמיד את החשוד לדין. אם יוגש כתב אישום, הראיות יוגשו לבית המשפט בהליך הפלילי ועל בסיסן תיקבע אשמת הנאשם. מי שנחקר במשטרה צריך לדעת שכל מה שיגיד בחקירתו יכול לשמש נגדו. נחקר צריך להעלות טענות הגנה בהזדמנות הראשונה ולא להמתין. לכן אני ממליץ לפנות לייעוץ משפטי ולהכיר את הזכויות והדרך הנכונה לנצל אותן. אלו מספר זכויות בסיסיות:

 

1. הזהרת החשוד

המשטרה חייבת להזהיר חשוד לפני תחילת החקירה. החובה לא קבועה בחוק אלא נפסקה על ידי בית המשפט העליון.

תוכן האזהרה כולל התייחסות למספר נקודות:

  1. זכותך לא למסור דבר שעלול להפליל אותך.
  2. כל מה שתאמר ישמש ראייה בהליך המשפט הפלילי.
  3. שמירה על זכות השתיקה עלולה לחזק את הראיות נגדך.
  4. תיאור העבירות בהן החשוד נחקר.

 

כמו כן יש למסור לחשוד שזכותו להתייעץ עם עורך דין.

 

2. הזכות להתייעץ עם עורך דין פלילי

חשוד שהודה בביצוע עבירה מספק למשטרה את הראיה החזקה ביותר. לכן יש לוודא שהחשוד מוסר גרסה מתוך רצון חופשי ולאחר שהבין את הזכויות, החובות וההשלכות של דבריו. לכן, הזכות החשובה מכולן היא הזכות לקבל ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי.

הזכות להתייעץ בעו"ד נגזרת מסעיף 34 לחסד"פ שקובע:

ביקש עצור להיפגש עם עורך דין או ביקש עורך דין שמינהו אדם קרוב לעצור להיפגש עמו, יאפשר זאת האחראי על החקירה, ללא דיחוי.

הפסיקה הרחיבה את הזכות שניתנת לעצורים גם לנחקרים תחת אזהרה. ייעוץ משפטי נכון לפני חקירה יכול לעשות את ההבדל בין תיק סגור לבין העמדה לדין. לצערנו, לפעמים המשטרה פוגעת בזכות ההיוועצות באמצעות תרגילי חקירה שונים המנוגדים לחוק. פגיעה בזכות להתייעץ עם עורך דין עלולה להוביל לפגיעה בראיות ואף ביטול כתב אישום.

פסק הדין הרלוונטי לנושא ביטול ראיות שהושגו תוך פגיעה בזכות ההיוועצות נקרא "הלכת יששכרוב" (רע"פ 5121/98 טוראי רפאל יששכרוב נ' התובע הצבאי).

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

ייצוג משפטי מוביל בתחומי המשפט הפלילי!

3. הזכות להימנע מהפללה עצמית

החוק קובע שאדם לא חייב למסור ראיה שעלולה להפליל אותו. יש הבדל דק בין הזכות להימנע מהפללה עצמית לבין זכות השתיקה, אך ההבדל קריטי. זכות השתיקה יכולה לחזק את הריאות נגד החשוד בעוד הימנעות מהפללה עצמית לא מחזקת את הראיות. את הדרך להימנע מהפללה עצמית בלי "לחצות את הגבול" לזכות השתיקה – לומדים ומתרגלים במהלך ייעוץ לפני חקירה.

 

4. זכות השתיקה

נחקר רשאי לא לענות לשאלות החוקרים.

הזכות נקראת "זכות השתיקה" והיא קבועה בסעיף 2 לפקודת הפרוצדורה הפלילית:

"אדם יהיה חייב להשיב נכונה על כל השאלות, שיציג לו בשעת החקירה אותו קצין משטרה… חוץ משאלות שהתשובות עליהן יהיה בהן כדי להעמידו בסכנת האשמה פלילית".זכות השתיקה מעוגנת גם בסעיף 47 לפקודת הראיות [נוסח חדש], תשל"א-1971 ובה נקבע:

"אין אדם חייב למסור ראיה אם יש בה הודיה בעובדה שהיא יסוד מיסודותיה של עבירה שהוא מואשם בה או עשוי להיות מואשם בה".

ואולם, שמירה על זכות השתיקה טומנת בחובה גם סיכונים! בנסיבות מסוימות שמירה על זכות השתיקה עלולה לחזק את החשדות נגד החשוד. זאת אומרת שאם יש ראיות הקושרות אותו לביצוע העבירה והוא שותק הראיות מתחזקות וקל יותר להגיש נגדו כתב אישום. קושי נוסף הוא שאסור לטעון טענות הגנה בשימוע לפני הגשת כתב אישום בנוגע לעובדות שהחשוד שתק לגביהן.

נקבע בבתי המשפט שנחקר חף מפשע בדרך כלל משתף פעולה ומעלה טענות הגנה. לכן שמירה על זכות השתיקה היא התנהגות חשודה ומפלילה שעלולה לפעמים לפגוע בחשוד. לכן יש לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה ובדוק יתרונות מול חסרונות של זכות השתיקה בעניינכם.

 

5. חקירה בשפת החשוד

החוק מחייב את המשטרה לחקור חשוד בשפה המובנת לו. כמי שעבד בפרקליטות מחוז תל-אביב, קראתי מאות תיקי חקירה ואני יודע שלפעמים מילה אחת לא במקום מובילה להגשת כתב אישום. חשוד שדובר שפה זרה (אנגלית, ספרדית, צרפתית וכו') צריך לדרוש נוכחות מתורגמן.

 

6. חקירה בתחנת משטרה

חקירה תתבצע בתחנת המשטרה ולא מחוץ לה. במקרה דחוף ניתן לחקור את החשוד מחוץ לתחנה תוך שמירה על כבודו וזכויותיו.

 

7. תיעוד החקירה

חקירה צריכה להיות מתועדת. לרוב החוקרים מתעדים את החקירה בפרוטוקול כתוב אותו הם מקלידים מבלי שהנחקר רואה. בסוף החקירה החוקר מבקש מהנחקר לחתום על הפרוטוקול – מעמד חשוב ומסוכן מאוד. חשוד שחתם על פרוטוקול מצהיר שכל מה שנאמר בו הוא אמת, לכן חייב לקרוא אותו היטב. סוגי תיעוד נוספים הם "תיעוד חזותי" (וידאו) או "תיעוד קולי" (אודיו).

מבחינתי כעורך דין פלילי מנוסה, גם אם נמסר לכם שהחקיר המתועדת בוידאו – צאו מנקודת הנחה שזה לא נכון. נתקלתי בתיקים רבים בהם "הדיסק פגום" או "המצלמה לא עבדה" והראיה המרכזית היא פרוטוקול עליו חתם החשוד מבלי לקרוא. מעבר לזכויות הבסיסיות לעיל, לנחקר זכויות רבות נוספות ועליו לדעת את כולן.

 

זומנתי לחקירה במשטרה, מה לעשות?

ברוב המקרים מבוצע זימון טלפוני לחקירה – שוטר מתקשר ומבקש מהחשוד להתייצב במשטרה. השלב הקריטי ביותר בהליך הפלילי הוא החקירה במשטרה ולכן מומלץ לקבל ייעוץ לפני חקירה. מעבר לכך, חקירה במשטרה היא מעמד מפחיד ומרתיע, ויש להתפתחותה השלכות משמעותיות על עתידו של הנחקר. יש להבין, חקירה במשטרה נועדה לאסוף ראיות ולמצוא את האשם בביצוע עבירה פלילית מסוימת על בסיס תלונה במשטרה שהוגשה נגדך.

לכן, התנהגות הנחקר, אמירותיו, שתיקתו ותגובותיו יהוו את השלד והבסיס להמשך ההליך הפלילי התנהלות נכונה בחקירה יכולה לסייע לסגירת תיק החקירה ללא אישום. התנהגות שגויה ולא חכמה תסייע ביד המשטרה לגבש אישום כנגד הנחקר ולהעמידו לדין. על כן, חשיבות מכרעת להכנה לחקירה במשטרה עוד לפני הגעה לתחנה. למעשה, זומנת לסור לתחנת המשטרה ? התקשר לעו"ד מיד 03-7775555.

מדוע בישראל יש אחוז גבוה של הרשעות? חלק מכך נובע מהדחף הישראלי לחסוך בעלויות ולומר:

  • "יהיה בסדר"
  • "אני אסתדר לבד"
  • "קטן עלי"
  • "בן דוד שלי נחקר פעם"
  • "סבא שלי התנדב במשטרה"
  • וכדומה.

 

הנטייה של הנחקר הישראלי להסתמך על עצמו ועל האינסטינקטים שלו, לחשוב שהוא יוכל להתיידד עם חוקר המשטרה ולהתחבב עליו – הן שיטות חשיבה שגויות ואסורות לנחקר בחקירה משטרתית! התייחסות בזלזול או בקלות ראש לחקירה משטרתית תוביל להסתבכות בפלילים, עגמת נפש ואף הרשעה בפלילים.

 

אם אגיע עם עורך דין זה לא יראה שאני אשם?

חד משמעית לא! דווקא עבריינים גדולים מגיעים לחקירות במשטרה ללא עורכי דין. הם מנוסים מאוד בהליכי חקירה, לא מתרגשים מחוקרי המשטרה ולא נוטים ליפול בפח שלהם. דווקא אדם נורמטיבי שמזומן לתחנת המשטרה, צריך לפעול כפי שמצופה ממנו ולהגיע עם עורך דין על מנת לשמור על זכויותיו. זה משדר ליחידה החוקרת עוצמה, נורמטיביות ומאותת לה שהנחקר העומד בפניה מתכונן להגן על עצמו כראוי.

לקוחות רבים חושבים שחוקר המשטרה יבין שהם אנשים נורמטיביים ולכן "יעשה הנחות" ויקל עליהם. זה פשוט לא קורה. חוקרי המשטרה נתקלים בכל יום במגוון סוגי אנשים, חלקם הגדול נורמטיבי לחלוטין – הם עושים כל שביכולתם על מנת למצות את החקירה ולהוכיח את אשמתו של הנחקר בכל תיק ותיק ללא יוצא מן הכלל.

עורכי דין אלעד שאול ושות׳

ייצוג משפטי מוביל בתחומי המשפט הפלילי!

 

האם לחוקר המשטרה מותר לשקר לי?

כן! רבים לא יודעים זאת, אך לחוקר המשטרה מותר לשקר לכם – חד וחלק. חלק מכלי העבודה של חוקר המשטרה הם "תרגילי החקירה" אותם הוא מבצע על הנחקר.

בין התרגילים:

  • הבטחה שהתיק ייסגר אם הנחקר ישתף פעולה.
  • טענה שיש בידי החוקר ראיות להוכחת הקושרות את הנחקר לעבירה.
  • טענה לפיה עד ראייה הפליל את הנחקר.

 

כל אלו ועוד תרגילי חקירה רבים, מותרים על פי החוק ומטרתם לגרום לנחקר לסבך את עצמו ולקשור את עצמו לביצוע עבירה פלילית. נאשמים רבים מגיעים המומים למשרדי עם כתב אישום וטוענים "החוקר הבטיח שהתיק נגדי ייסגר" – מדובר בתרגיל חקירה.

 

הזכות להתייעץ עם עורך דין פלילי

לנחקר תחת אזהרה יש זכות להיוועץ עם עו"ד פלילי לפני שיגיב לחשדות נגדו. קבלת ייעוץ כזה היא קריטית וחשובה! כעורכי דין פליליים מנוסים אנו מסייעים לנחקר להבין את מה שצפוי לו בחדר החקירות ומגבשים עימו קו הגנה ראוי. במסגרת הייעוץ אנו מזהירים את הנחקר מפני תרגילי החקירה שהחוקר עתיד לבצע כלפיו ומדריכים אותו איך לשמור על עצמו ולהימנע מהפללה עצמית.

נחקר שוויתר על זכות ההיוועצות לא יכול לטעון לאחר מכן שהפליל את עצמו כי "לא ידעתי". ייעוץ לפני חקירה חשוב בעיקר לאנשים נורמטיביים שנלקחו לחקירה שכן הם לא מודעים לזכויות ולסכנות שהליך החקירה. למשל "זכות השתיקה" היא זכות חשובה אך מסוכנת ויש להשתמש בה רק במקרים מאוד ספציפיים. שמירה על זכות השתיקה במקום בו היה עליכם לדבר עלולה לפגוע בכם בהליך הפלילי ולהוביל לכתב אישום.

 

תרגילי חקירה במשטרה

רבים נוטים להאמין שלחוקר משטרה אסור לשקר. עוד חושבים שחוקר שמדבר בטון אדיב ומציע לנחקר קפה – רוצה בטובתו. מדובר בטעות גורלית! כפי שציינתי קודם – לחוקר משטרה מותר לשקר לנחקר במסגרת תרגילי חקירה. חלק מעבודתו של החוקר היא לברר את האמת ולהפליל את הנחקר. נחקר שלא קיבל ייעוץ לפני חקירה עשוי ליפול בפח של תרגילי חקירה, להזיק לעצמו ולהגדיל את הסיכוי לעמוד לדין ולקבל כתב אישום.

אני כעו"ד פלילי יוצא פרקליטות מחוז ת"א, מכיר את כל תרגילי החקירה ומזהיר את לקוחותי באופן קבוע במסגרת ייעוצים לפני חקירה. תרגילי החקירה המרכזיים:

 

1. הפעלת לחץ על הנחקר

תרגיל החקירה המרכזי הוא הפעלת לחצים על הנחקר באמצעות צעקות, איומים, איזוק בידיים וברגליים ועוד. נחקר נורמטיבי עלול להיבהל, להישבר ולספר לחוקר את מה שהוא רוצה לשמוע.

 

2. הבטחות שווא –

תרגיל נוסף מאפשר לחוקר להבטיח לנחקר הקלות שלא באמת יתממשו. למשל "תודה בעבירה ונדאג שהשופט יקל עליך" או במקרים חריגים "אני סוגר לך את התיק". חלק מהבטחות השווא מותרות וחלקן אסורות ויכולות להוביל לסגירת התיק הפלילי.

 

3. איומים –

לחוקר מותר לאיים על חשוד עד רף מסויים. כך למשל מותר לו להטיח בנחקר "אתה הולך לכלא!" או "אני אדאג אישית לעצור אותך!". מצד שני ישנם איומים אסורים שעלולים לגרום לאדם חף מפשע להפליל את עצמו לשווא.

 

4. עימות –

ביצוע עימות בין חשוד לבין המתלונן או בין חשודים לבין עצמם הוא תרגיל חקירה עוצמתי. בעימות החשוד נדרש לעמוד על שלו מול הצד השני שגם הוא "נלחם על חייו". החשוד עובר תהליך פסיכולוגי לא פשוט ומצוי בלחץ כבד במהלך העימות. חשוב להתכונן לעימות, להבין את צורת הדיבור המומלצת ואף לעשות "סימולציה" לפני החקירה.

 

5. טענה שקיימות ראיות מפליליות –

אחד התרגילים המוצלחים ביותר במהלך חקירה. החוקר טוען בפני החשוד שיש בידיו ראיות מפלילות ומבקש מהנחקר להגיב. למשל "אני אומר לך שיש לי שיחה מוקלטת שלך" או "האירוע מתועד אז כדאי שתתחיל לספר את האמת". לפעמים הראיה לא נמצאת בידי החוקר והוא משקר. איך להתמודד? האם לענות או להתחמק? התשובה מורכבת ותיבדק פרטנית בייעוץ לפני חקירה.

ישנם עוד עשרות תרגילי חקירה וחשוב להכיר את כולם ולדעת איך להגיב לכל תרחיש. לסיכום, יש לצאת מנקודת הנחה שמרגע כניסתכם לתחנת המשטרה כל דבר מוקלט וישמש נגדכם. חוקר משטרה נחמד ככל שיהיה הוא לא חבר שלכם ולא רוצה לעזור לכם. תפקידו לחקור חשודים ולמצוא את האשם בביצוע עבירה והוא יעשה כל שביכולתו כדי להוכיח שהאשם הוא אתם. הכנה לחקירת משטרה תסייע לכם לצלוח אותה בשלום ותשמור על זכויותיכם.

 

האם מותר לחוקר לחטט לי במכשיר הסלולארי?

מותר להכנס לטלפון סלולארי של חשוד במקרים הבאים:

  1. צו מבית משפט – אם קיים צו חדירה לטלפון חתום על ידי בית משפט.
  2. הסכמה לחיפוש – אם הנחקר הסכים לחיפוש לאחר שהוסברה לו זכותו לסרב.

 

במקרים רבים חוקרי המשטרה מצפצפים על הוראות החוק ומחטטים בטלפון הסלולארי של הנחקר ושולפים ממנו ראיות חזקות מאוד להוכחת אשמתו של הנחקר. איך ניתן להתמודד עם התופעה? תגיעו לתחנה עם עורך דין! חוקרי המשטרה מפרים את זכויות הנחקר בחלק גדול מהחקירות בהן נתקלתי במהלך הקריירה שלי.

במקרים בהם עורך דין פלילי מגיע עם הנחקר, מלווה אותו ומגן עליו – חוקרי המשטרה נוטים "לשחק את המשחק" במסגרת החוק ולא להפר את הזכויות.

 

עורך דין פלילי מומלץ לייעוץ לפני חקירה

חשוב להבין! התנהגותו של הנחקר, תגובותיו, מילותיו, שתיקותיו ושגיאת שיעשה במהלך חקירה – יהוו את הבסיס להמשך ההליך הפלילי. ללא ייעוץ לפני חקירה הנחקר עשוי להפליל את עצמו ולסייע למשטרה באיסוף ראיות נגדו. מצער מאוד לראות אנשים נורמטיביים "נופלים בפח" של אותם תרגילי חקירה בכל תיק ותיק, והכל בשל חוסר הבנה וניסיון משפטי והיכרות אפסית עם הליכים פליליים.

הבעיה נפתרת בקלות באמצעות ייעוץ על ידי עו"ד בחקירת המשטרה. משרדנו מדורג בין המובילים בישראל בתחום המשפט הפלילי ועבירות צווארון לבן. זומנת לחקירה? פנה לעורך דין פלילי מומחה במתן ייעוץ לפני חקירה במשטרה. יחד נכין אותך לחקירה באופן מעמיק ונגדיל את הסיכוי שהתיק נגדך ייסגר.

ייעוץ לפני חקירה
ייעוץ לפני חקירה
5 מתוך 5 - (7 הצבעות)
זקוקים לייעוץ אישי בנושא ייעוץ לפני חקירה?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה:
תרצו לחזור לנקודה מסוימת בכתבה?
כותב המאמר
עורך דין אלעד שאול
עורך דין אלעד שאול
שותף מייסד במשרד. מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל, יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחומי עבירות מחשב, סייבר, מרמה והונאה ועבירות צווארון לבן. מוסמך מטעם גופי ממשל בארץ, באירופה ובארה"ב לניהול סיכוני סייבר, הגנת הפרטיות וניהול משברים.

עו"ד אלעד שאול בפייסבוק • עו"ד אלעד שאול ביוטיוב • מייל אישי [email protected]

מאמרים נוספים בתחום
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה
לקוחות ממליצים
עו"ד אלעד תמיד זמין ליעוץ ומענה. נעזרתי בשירותיו מס פעמים
Sharon E.
Sharon E.
16:53 04 Apr 16
תותח על
Uri N.
Uri N.
09:12 25 Sep 17
הייתי בסיטואציה קשה. והגעתי אליו ממש במקרה. לא ידעתי לאן אני נכנס, הייתי מבולבל והרוס, עד שהגעתי אליו. הוא פשוט הקשיב לי, והעמיד אותי על 2 רגליי. פרס בפניי את האפשרויות והיה לצידי לכל אורך הדרך.רוצה לשבח ולהגיד שעו"ד אלעד שאול אדם ענק עם לב יותר ענק, נלחם בשבילי ותמך בי, ולא הרפה. גם כשהייתי נודניק בשיחות, ידע להסביר, עד שאבין ואדע הכל.תודה לך! אין ספק שאלוהים שלח לי אותך. המלאך השומר שלי.
Shay B.
Shay B.
15:03 21 Nov 19
זה העו"ד שתרצה/י לפנות אליו. יסודי, מקצועי, רציני. עזר לי בשני מקרים, והשיג את התוצאה הרצויה. ממליץ בחום!
Meir B.
Meir B.
15:22 25 Nov 19
אלעד בחור נחמד רציני והכי חשוב - מקצועי הוא העניק לי שירות מעולה.שירות אישי ומקצועי. תמיד פנוי לשאלה או התייעצות, תמיד רוצה בטובתי ותמיד נחמד.אלעד הוא מקצוען אמיתי, ידעתי שאני בידיים טובות מהרגע הראשוןהשירות שהוא מעניק הוא מעולה ואמיתי בלי משחקים, עורך דין לאנשים שחשוב להם שהעבודה תבוצעיש בעלי מקצוע אמיתיים ויש בעלי מקצוע שעושים הרבה רעש, ההבדלים הם שאלה שעושים רעש וצלצולים לא באמת עושים את העבודה ואלעד בהחלט עושה את העבודה על הצד הטוב ביותראין לי ספק שאפנה ואשתמש בשירותיו של אלעד גם בעתיד במקרה הצורךתודה רבה עו''ד אלעד שאול
daniel D.
daniel D.
07:51 10 Sep 23
שלום רב,רוצה להגיד רק שאין עורכי דין מקצועיים ואמינים כאלה. עונה על כל שאלה, בן אדם מאוד מקצועי שעזר לי באמת המוןרוצה להמליץ עליו וכל מי שיקח את השרותים שלו לא יצטער על זה.ממליץ בחום פשוט אלוף☝️🙏
איציק ק.
איציק ק.
04:53 04 Sep 23
Efficiency, professionalism, quickness, well hearted gentleman !
Stephane P.
Stephane P.
08:43 24 Aug 23
‏בן אדם משכמו ומעלה אמין!!!
Bar T.
Bar T.
08:28 07 Aug 23
הטופ של הטופ!שירות ומקצועיות ללא פשרות,לא "חושב" אלא גר מחוץ ל"קופסא"תודה רבה על טיפול מסור ויעיל 🙏🏻
משה כ.
משה כ.
18:48 26 Jul 23
שירות מדהים!
david H.
david H.
18:33 13 Jun 23
אלעד, אהרן והצוות מעולים מצוינים משכמם ומעלה.
Menashe
Menashe
08:07 14 Feb 23
באמת בן אדם טוב ועוזר תודה רבה ממליץ בחום
אורים ש.
אורים ש.
11:29 10 Nov 22
דיברתי עם אלעד בטלפון לגבי מקרה שהייתי צריך עזרה לגביו.בסופו של דבר עברתי את התהליך איתו וגיליתי אדם מקצועי שיודע להגיד את המילה הנכונה ולתת לך תחושת ביטחון.מאוד מקצועי - ממליץ בחום
John C.
John C.
13:04 28 Oct 22
עו"ד פלילי נהדר, אדם קשוב, מקצועי, מבין עניין, יצירתי מאוד ובעל כושר שכנוע. ייצג אותי בתיק של תלונת שווא על הטרדה מינית וגם בחקירה תחת אזהרה בחקירה במשטרה. תודה לאל התיק נסגר מחוסר אשמה ואין לי מילים איך להודות לו!
arie B.
arie B.
09:56 26 Apr 22
לעורכי הדין אהרון מלכה ואלעד שאול היקרים,אין מילים שיכולו להביע את הערכתנו על העזרה והנתינה, על המאמצים הענקיים שעשיתם למעננו,על האוזן הקשבת בכל רגע נתון,תודה על הסבלנות ועל ההשקעה המתמדת והבלתי פוסקת,על כך שאתם רואים את האדם עצמו ואת מכאוביו לפני הכל, תודה שהחזרתם לנו את החיים למשפחה.אתם הבחירה הכי טובה שעשינו,תודה על הכל מכל הלב והנשמה.
ornat H.
ornat H.
17:24 20 Apr 22
עורך דין אלעד שאול הוא העורך דין הפלילי הכי טוב שיצא לי להכיר !מעבר לאישיותו הייחודית הוא מקצועי ברמות.ממליצה בחום לכל מי שנזקק לעזרה בתחום הפלילי וניהול משברים לא לחשוב פעמיים ולצלצל לאלעד!!
בר י.
בר י.
13:26 20 Apr 22
עו''ד מקצועי שמכיר טוב טוב כאב של לקוחות עם ארגז כלים חשוב לפתרון כל סוגיה! פשוט תותח!
yael E.
yael E.
13:15 20 Apr 22
עו''ד מספר 1. בן אדם רציני, מקצועי ויסודי!
Marina G.
Marina G.
12:39 20 Apr 22
עורך דין פלילי אלעד שאול היה באמת הדבר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי, השירות,היחס האישי,ההקשבה ,רואים שבאמת אכפת לו לעזור לך והוא רוצה בטובתך. אני שמעתי דברים טובים על אלעד,אבל מעולם תיארתי שהוא יעלה על כל הציפיות שלי, פשוט תודה,אני יודע בוודאות שבלעדיך לא הייתי מגיע לאותם תוצאות,אלוף אלוף אלוף!!
רון ח.
רון ח.
12:34 20 Apr 22
חביב, מקצועי, מלא בידע. מומלץ בחום!
Emily A.
Emily A.
12:18 20 Apr 22
ממליצה מאוד משרד עורכי דין מקצועי , איכותי , אלופים בשרות 🙏🙏
מירי מ.
מירי מ.
14:48 12 Jan 22
ממליצה בחום מדובר באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ביותר אדיבים לוחמניים ומה לא בקיצור מספר 1 בארץ נקודה
הדר א.
הדר א.
14:30 12 Jan 22
מדובר במקצוענים אמתיים אנשי שירות ברמה הגבוהה ביותר משרד שאני מכנה אותו לוחמים ,שירותים רגישים עם הסבר פנים ללקוח בכל שעה והכי חשוב לוחמניים ממליץ לכולם שירות מספר 1 בארץ 🙏🙏
david M.
david M.
14:27 12 Jan 22
מקצוען אמיתי.
Tomer
Tomer
10:41 25 Dec 21
במקרה הגעתי למשרד של עו"ד אלעד שאול, ואני חייב לציין שהטיפול שלו במקרה שלי היה יוצא דופן!!! האיכפתיות שלו, החריצות, המקצועיות והיחס האישי - אלה לא רק סיסמאות, ככה הוא מתנהל!!! ממליץ בחום!!!!
מיכאל ו.
מיכאל ו.
18:30 20 Dec 21
תודה על השירות המשפטי והטיפול המצוין אני מעריך אותך
ציון א.
ציון א.
11:17 12 Sep 21
מאוד נדיר בעולם הזה למצוא עו״ד כלכך מקצוען ומסור. לבחור בו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו, ובתחום הזה ההחלטה הזאת יכולה להיות גורלית. עובד מסביב לשעון, מקדיש תשומת לב לכל תיק, וחד ומדויק בצורה בלתי רגילה. ממליצים מאוד מאוד על עו״ד אלעד שאול לכל צורך של עו״ד פלילי.
KC
KC
07:29 30 Jun 21
עו"ד אלעד שאול הוא עו"ד מנוסה ומקצועי, טיפל בי במקצועיות ובמסיקות והביא לתוצאה המבוקשת.תודה רבה.
אורן בן ס.
אורן בן ס.
11:44 21 Jul 20
אף פעם לא תיארתי לעצמי שיצטרך עורך דין פלילי. מצאתי את החי טוב בעולם באחריות. חביייבייי
מופיד ת.
מופיד ת.
20:59 20 Jul 20
אלעד שאול הוא עורך דין פלילי מצוין! ממליץ
Dani A.
Dani A.
19:48 08 Jul 20
איכות השירות יוצאת מגדר הרגיל.כל יעוץ - יעוץ.כל עצה - עצה.הופתעתי לגלות עו"ד מבריק וחריף, אסטרטג מנוסה שהרגיש לי קצת כאילו חוזה את הנולד.... Briliant!
Gal W.
Gal W.
21:02 29 Jun 20
העורך דין הכי טוב בארץ לעבירות מחשב וסייבר. הגעתי אליו אחרי שעברתי עורך דין חאפר שאיכזב מאוד. עו"ד שאול עשה עבודה מרשימה לאללה! שוקראן חביבי
Wisam F.
Wisam F.
20:51 29 Jun 20
עו"ד מתחשב ענייני שממש הציל אותי ואת משפחתי..
Roy K.
Roy K.
09:05 23 Oct 17
תמיד תודה
איציק א.
איציק א.
18:57 05 Apr 16
ממליצים בחום!
יהודה ושלהבת ש.
יהודה ושלהבת ש.
13:38 05 Apr 16
בתור אחד שחלק איתו חדר כמתמחה בפרקליטות מחוז תל אביב פליל, אוכל לומר בלב שלם שהוא אחד המוכשרים שנתקלתי בהם...
לואי ע.
לואי ע.
03:58 05 Apr 16
אלוף
אורטל ל.
אורטל ל.
18:13 04 Apr 16
ממליץ.
Joe A.
Joe A.
23:22 05 Mar 16
עורך דין מעולה!! יחס אישי מצויין!שירות אמין הגון ויסודימומלץ ביותר!!!
dor E.
dor E.
21:25 26 Feb 16
העורך דין הפלילי ה כ י מקצועי, יסודי וחד!!!
נטע צ.
נטע צ.
20:21 20 Feb 16
עו"ד מקצוען!
נדב ש.
נדב ש.
20:09 20 Feb 16
אנושי, ישר אמין ונאמן
שירלי ר.
שירלי ר.
19:47 20 Feb 16
מקצועי, אחראי ואמין.
Ronen A.
Ronen A.
19:15 20 Feb 16
קודם כל אדם מדהים, ולאחר מכן עורך דין מנוסה הבקיא ברזי המשפט. עלה והצלח!
אסף ד.
אסף ד.
18:36 20 Feb 16
מבריק
אליהו א.
אליהו א.
18:26 20 Feb 16
.אמין חד ומפולפל
yacov y
yacov y
18:25 20 Feb 16
מלך
Carmel A.
Carmel A.
17:11 20 Feb 16
עו"ד שאול אלבז, עו"ד ברמה גבוהה, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית, בעל יחסי אנוש מעולים ושירות מקצועי, אמין ואדיב ביותר. מומלץ מאוד!
עדי משה ב.
עדי משה ב.
16:59 20 Feb 16
מקצועי ואמין!
Nir R.
Nir R.
16:51 20 Feb 16
מקצועי ואמין !!
הודיה ש.
הודיה ש.
16:43 20 Feb 16
עו״ד שאול אלבז הוא עו״ד מצוין ומומלץ מאוד! לא תתאכזבו. מקצועי מאוד,אמין ונעים הליכות.
Sharon S.
Sharon S.
16:35 20 Feb 16
אדם שמבין עניין בעל תשוקה וכישרון למקצוע
Yotam H.
Yotam H.
16:32 20 Feb 16
js_loader
לשיחת ייעוץ עם עו״ד אלעד שאול, ללא עלות וללא התחייבות, חייגו עכשיו!
עורך דין אלעד שאול רקע שקוף
זקוקים לייעוץ?
השאירו פרטים ונשוב אליכם במהרה
הנושא דחוף? חייגו 24 שעות ביממה